Skontaktuj się :

Czy wiesz, że na pozyskanie 80% Twoich najbardziej wartościowych klientów wydałeś tylko 20% budżetu?

To brutalna prawda! Pozostałe 80% Twoich pieniędzy jest zwyczajnie wyrzucanych w błoto. Dlaczego? Bo zazwyczaj skuteczność poszczególnych słów kluczowych analizowana jest bardzo pobieżnie, bez wchodzenia w szczegóły. Tym czasem, po głębszej analizie okazuje się, że ludzie, którzy coś faktycznie od Ciebie kupią lub zamówią, zadają dużo bardziej szczegółowe zapytania niż wynikałoby to z wymyślonych przez Ciebie słów kluczowych. To sprawdza się prawie w każdej kampanii, którą miałem okazję analizować.

Dlaczego tak się dzieje? Bo wielu reklamodawców nie jest do końca świadomych tego, jak działają używane przez nich dopasowania, jak stawki CPC wpływają na jakość ruchu i jak wyłapać prawdziwie dochodowe zapytania klientów, aby przygotować dla nich dedykowane kampanie.

W tym szkoleniu chcę Ci pokazać zależności pomiędzy stawkami, dopasowaniami i wykluczeniami. Pokażę Ci też w praktyce, jak odnaleźć najbardziej efektywne zapytania wymyślone przez Twoich potencjalnych klientów. Jednak mówię o tym wszystkim nie na poziomie czysto technicznym, ale na poziomie budowy strategii pozyskiwania wartościowego ruchu. Tak jak w całym cyklu tych szkoleń zakładam, że podstawową wiedzę Techniczną już masz, ale nadal szukasz strategii do budowy efektywnego systemu pozyskiwania klientów.

To szkolenie zaczyna się tam, gdzie kończy się zdecydowana większość szkoleń technicznych!

  Dla kogo jest to szkolenie?

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia musisz mieć przynajmniej podstawową wiedzę o funkcjonowaniu systemu Google Ads. Nie uczę tu poruszania się po interfejsie Google Ads, ani struktury konta. Traktuję Google Ads jako narzędzie, a w szkoleniu uczę, jak je strategicznie wykorzystać. Mimo to w wielu miejscach pokazuję, jak wykonać poszczególne działania, szczególnie jeżeli wykraczają one poza samo konto Google Ads.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Osoby, które dopiero zdobywają podstawową wiedzę techniczną o systemie Google Ads, ale brakuje im pomysłu na efektywne wykorzystanie tego systemu;
  • Osoby, które już prowadzą kampanię, mają pierwsze kroki za sobą, ale chciałyby poprawić efektywność swoich działań;
  • Reklamodawcy, którzy chcą zejść w optymalizacji swoich działań dużo głębiej poza proste zarządzanie stawkami CPC
  • Właściciele firm otwarci na zbieranie wiedzy o swoich klientach w celu poprawy efektywności swoich działań reklamowych

  Czego dowiesz się z tego szkolenia?

  • Jak korzystać z poszczególnych typów dopasowań, aby kontrolować jakość ruchu z kampanii Google Ads?
  • Jak stawka CPC wpływa na jakość ruchu z kampanii?
  • Jak używać wykluczeń, ich rodzaje i możliwości wykorzystania w praktyce;
  • Jak podejść do kwestii analizy wyszukiwanych haseł?
  • Jak w praktyce przeprowadzić analizę wyszukiwanych haseł?
  • Jakie frazy wybrać do budowy nowych kampanii, a jakie wykluczyć?

  Spis nagrań wideo w tym szkoleniu:

  • 3-1 Podstawowe rodzaje dopasowań i ich wykorzystanie w budowie efektywnej kampanii (24:43)
  • 3-2 Rola prawidłowego doboru stawek dla podniesienia efektywności kampanii (12:51)
  • 3-3 Wykluczenia i ich wpływ na efektywność (3:17)
  • 3-4 Analiza wyszukiwanych haseł – teoria (4:57)
  • 3-5 Analiza wyszukiwanych haseł – praktyka na koncie (14:00)

W sumie  godzina strategicznych z punktu widzenia optymalizacji kampanii nagrań wideo. Wszystko w jakości FULL HD, aby nie umknął Ci żaden szczegół.

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 30 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

Potrzebujesz kompletnego systemu pozyskiwania klientów z reklam Google Ads?

Ten kurs jest częścią większego szkolenia „Google Ads Search Master

W całym szkoleniu pokazuję wszystkie elementy potrzebne do budowy efektywnego systemu pozyskiwania klientów, oraz co najważniejsze, opisuję całą strategię budowy efektywnych kampanii tekstowych na wyszukiwarkę.

Lista kursów tematycznych, dostępnych do kupienia osobno:

  1. Kurs – Efektywny system oceny skuteczności kampanii Google Ads. 
  2. Kurs – Zaawansowana segmentacja użytkowników w kampanii Google Ads ze względu na zaangażowanie. 
  3. Kurs – Słowa kluczowe – stawki, dopasowania, wykluczenia – ich praktyczne zastosowanie w kontekście podniesienia efektywności kampanii Google Ads. 
  4. Kurs – Budowa struktury konta Google Ads potrzebnej do efektywnej sprzedaży. 
  5. Kurs – Świadome zarządzanie budżetem kampanii Google Ads (analiza, relokacja, optymalizacja) 

 

Całe szkolenie możesz kupić jako jeden produkt w atrakcyjnej cenie na tej stronie:

Szkolenie Google Ads Search Master

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 137.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

6 osób bierze udział

Koszyk