Skontaktuj się :

Czy wiesz, że użytkownik, który po raz kolejny odwiedza Twoją stronę jest wart 3 x więcej niż nowy?

Zapewne nie jest dla Ciebie tajemnicą, że Twoi potencjalni klienci często wielokrotnie powracają na Twoją stronę, zanim zdecydują się skontaktować z Twoją firmą, albo coś od Ciebie kupić. To całkowicie normalne w dobie bardzo łatwego dostępu do setek podobnych ofert, który daje Internet.

Ale czy podejmujesz odpowiednie działania, aby wyłapać tych najbardziej wartościowych użytkowników? Czy w specjalny sposób zabiegasz o ich uwagę?

Bardzo wielu reklamodawców Google Ads w ogóle o to nie dba. Traktują wszyskich użytkowników wyszukiwarki Google tak samo. Wyświetlają im dokładnie takie same reklamy, w tych samych miejscach i tak samo rzadko. To błąd! Efekt jest taki, że najwięcej wydajesz na mało wartościowy „zimny” ruch, a brakuje Ci pieniędzy na „dopieszczenie” reklamami tych potencjalnych klientów, którzy już mieli kontakt z Twoją stroną. W tym szkoleniu pokażę Ci, jak w praktyce zbudować wartościowe grupy odbiorców, które możesz później wykorzystać do kierowania reklam.

  Dla kogo jest to szkolenie?

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia musisz mieć przynajmniej podstawową wiedzę o funkcjonowaniu systemu Google Ads. Nie uczę tu poruszania się po interfejsie Google Ads, ani struktury konta. Traktuję Google Ads jako narzędzie, a w szkoleniu uczę, jak je strategicznie wykorzystać. Mimo to w wielu miejscach pokazuję, jak wykonać poszczególne działania, szczególnie jeżeli wykraczają one poza samo konto Google Ads.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Osoby, które dopiero zdobywają podstawową wiedzę techniczną o systemie Google Ads, ale nie mają jeszcze doświadczenia w prowadzeniu własnych kampanii;
  • Osoby, które już prowadzą kampanię, mają pierwsze kroki za sobą, ale chciałyby znacząco poprawić efektywność swoich działań;
  • Reklamodawcy, którzy mają świadomość faktu, że ich potencjalni klienci potrzebują czasu na decyzje i chcieliby dopasować swoje kampanie do procesu decyzyjnego klienta.

  Czego dowiesz się z tego szkolenia?

  • Co to w ogóle jest segmentacja potencjalnych klientów?
  • Jak wygląda typowa segmentacja Twoich klientów w procesie podejmowania decyzji?
  • Jak wygląda efektywność reklam kierowanych do poszczególnych segmentów użytkowników?
  • Dlaczego musisz wprowadzić segmentację potencjalnych klientów?
  • Jakie są wymagania techniczne Google Ads, aby w pełni wykorzystać możliwości segmentacji?
  • Jak długo musisz czekać na zbudowanie odpowiednich segmentów użytkowników?
  • Jak wykorzystać wiedzę o segmentach do zarządzania stawkami w Twoich kampaniach?
  • Jak w praktyce zbudować odpowiednie listy odbiorców w systemie Google Analytics i połączyć je z Google Ads?

  Spis nagrań wideo w tym szkoleniu:

  • 2-1 Segmentacja użytkowników, zimny ruch, powracający, kupujący w przeszłości (11:15)
  • 2-2 Praktyczna budowa wartościowych segmentów użytkowników w oparciu o Google Analytics (11:41)

W sumie 23 minuty strategicznych z punktu widzenia optymalizacji kampanii nagrań wideo. Wszystko w jakości FULL HD, aby nie umknął Ci żaden szczegół.

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 30 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

Potrzebujesz kompletnego systemu pozyskiwania klientów z reklam Google Ads?

Ten kurs jest częścią większego szkolenia „Google Ads Search Master„.

W całym szkoleniu pokazuję wszystkie elementy potrzebne do budowy efektywnego systemu pozyskiwania klientów, oraz co najważniejsze, opisuję całą strategię budowy efektywnych kampanii tekstowych na wyszukiwarkę.

Lista kursów tematycznych, dostępnych do kupienia osobno:

  1. Kurs – Efektywny system oceny skuteczności kampanii Google Ads. 
  2. Kurs – Zaawansowana segmentacja użytkowników w kampanii Google Ads ze względu na zaangażowanie. 
  3. Kurs – Słowa kluczowe – stawki, dopasowania, wykluczenia – ich praktyczne zastosowanie w kontekście podniesienia efektywności kampanii Google Ads. 
  4. Kurs – Budowa struktury konta Google Ads potrzebnej do efektywnej sprzedaży. 
  5. Kurs – Świadome zarządzanie budżetem kampanii Google Ads (analiza, relokacja, optymalizacja) 

 

Całe szkolenie możesz kupić jako jeden produkt w atrakcyjnej cenie na tej stronie:

Szkolenie Google Ads Search Master

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 137.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

7 osób bierze udział

Koszyk