Skontaktuj się :

O mnie

Kilka słów na mój temat

Właściciel agencji interaktywnej Centrum Internetowe. Od 1999 roku zajmuje się prowadzeniem działalnością w zakresie programowania aplikacji internetowych, tworzeniem stron WWW, a przede wszystkim marketingiem internetowym. Jest uczestnikiem wielu szkoleń z zakresu analityki internetowej, prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie a także optymalizacji stron internetowych. W szczególności jest posiadaczem indywidualnego certyfikatu Google AdWords a także Google Analytics.

Dla klientów firmy prowadzi indywidualne doradztwo, szkolenia oraz analizy w zakresie promocji firm w Internecie. Stworzył założenia algorytmicznego systemu zarządzania kampaniami AdWords, który pozwala firmie realizować w zlecanych kampaniach przede wszystkim cele biznesowe własnych organizacji.

Jest też autorem wielu poradników dotyczących marketingu internetowego, w tym „5 najczęstszych błędów w kampaniach AdWords”, „Jak wyjść z filtra Google”, „Kurs White SEO”, a także rozlicznych artykułów dotyczących oceny i podnoszenia skuteczności działań marketingowych w Internecie.

Zdobyte certyfikaty: