Skontaktuj się :

Czy Twoje kampanie Google Ads chodzą na 100% swoich możliwości?

Aby to zweryfikować, musisz mieć obiektywny system oceny ich efektywności. Ja proponuję proste i skuteczne rozwiązanie, oparte na wartościowaniu działań użytkownika na stronie. Nie mówię tu o pomiarze wielkości sprzedaży w sklepie internetowym. Mam na myśli uniwersalny system oceny wartości zachowań Twoich użytkowników.

W tym szkoleniu mówię o tym, jak określić, ile warte są dla Ciebie działania użytkownika, ile powinieneś za nie maksymalnie płacić i jak w praktyce wprowadzić pomiar najważniejszych konwersji, takich jak wypełnienie formularza kontaktowego i pomiar połączeń telefonicznych z Twojej strony WWW.

UWAGA! Pokazuję również, jak w praktyce wdrożyć do strony zbudowanej na silniku WordPress tagi potrzebne do podmiany numerów Google i zweryfikować ich działanie.

  Dla kogo jest to szkolenie?

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia musisz mieć przynajmniej podstawową wiedzę o funkcjonowaniu systemu Google Ads. Nie uczę tu poruszania się po interfejsie Google Ads, ani struktury konta. Traktuję Google Ads jako narzędzie, a w szkoleniu uczę, jak je strategicznie wykorzystać. Mimo to w wielu miejscach pokazuję, jak wykonać poszczególne działania, szczególnie jeżeli wykraczają one poza samo konto Google Ads.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Osoby, które dopiero zdobywają podstawową wiedzę techniczną o systemie Google Ads, ale brakuje im pomysłu na efektywne wykorzystanie tego systemu;
  • Osoby, które już prowadzą kampanię, mają pierwsze kroki za sobą, ale chciałyby poprawić efektywność swoich działań;
  • Reklamodawcy, którzy chcą wiedzieć znacznie więcej o skuteczności swoich kampanii.

  Czego dowiesz się z tego szkolenia?

  • Co należy mierzyć na stronie internetowej jako konwersje?
  • Czy Twoja strona jasno wskazuje, co ma zrobić potencjalny klient?
  • Ile warte są Twoje konwersje i ile możesz płacić za pozyskanie klienta?
  • Jak w praktyce mierzyć te konwersje?
  • Jak ustawić pomiar wypełnień formularza?
  • Jak ustawić pomiar połączeń telefonicznych ze strony (telefony Google)?
  • Jak w praktyce wdrożyć na stronie podmianę numerów Google do mierzenia połączeń?
  • Jak zweryfikować, czy skrypt został wdrożony prawidłowo?
  • Jak wykorzystać wartościowanie konwersji do optymalizacji budżetu (podstawy)

  Spis nagrań wideo w tym szkoleniu:

  • 1-1 Wybór i pomiar celów dla kampanii (8:38)
  • 1-2 Ile warte są Twoje konwersje i jak to wykorzystać (15:16)
  • 1-3-1 Praktyczna budowa konwersji po wypełnieniu formularza (13:16)
  • 1-3-2 Praktyczna budowa konwersji telefonicznych na stronie, wraz z podłączeniem kodu śledzenia do strony i weryfikacją wdrożenia (24:54)

W sumie ponad godzina strategicznych z punktu widzenia optymalizacji kampanii nagrań wideo. Wszystko w jakości FULL HD, aby nie umknął Ci żaden szczegół.

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 30 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

Potrzebujesz kompletnego systemu pozyskiwania klientów z reklam Google Ads?

Ten kurs jest częścią większego szkolenia „Google Ads Search Master

W całym szkoleniu pokazuję wszystkie elementy potrzebne do budowy efektywnego systemu pozyskiwania klientów, oraz co najważniejsze, opisuję całą strategię budowy efektywnych kampanii tekstowych na wyszukiwarkę.

Lista kursów tematycznych, dostępnych do kupienia osobno:

  1. Kurs – Efektywny system oceny skuteczności kampanii Google Ads. 
  2. Kurs – Zaawansowana segmentacja użytkowników w kampanii Google Ads ze względu na zaangażowanie. 
  3. Kurs – Słowa kluczowe – stawki, dopasowania, wykluczenia – ich praktyczne zastosowanie w kontekście podniesienia efektywności kampanii Google Ads. 
  4. Kurs – Budowa struktury konta Google Ads potrzebnej do efektywnej sprzedaży. 
  5. Kurs – Świadome zarządzanie budżetem kampanii Google Ads (analiza, relokacja, optymalizacja) 

 

Całe szkolenie możesz kupić jako jeden produkt w atrakcyjnej cenie na tej stronie:

Szkolenie Google Ads Search Master

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 137.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

9 osób bierze udział

    Koszyk