Skontaktuj się :

Znasz system Google Ads, umiesz wybierać słowa kluczowe i pisać reklamy, a mimo to Twoje kampanie w Google nie działają tak jak trzeba? Jesteś w dobrym miejscu, żeby to zmienić!

Prawdopodobnie potrzebujesz jeszcze jednego elementu, aby osiągnąć pełny sukces. TO STRATEGIA!

Potrzebujesz wiedzy, jak połączyć wszystkie elementy, które daje Ci Google Ads, aby zbudować z nich SYSTEM POZYSKIWANIA KLIENTÓW. Sprawny i wydajny, a jednocześnie tani w utrzymaniu.

Dla takich właśnie osób przygotowałem szkolenie „Google Ads Search Master”, w którym pokazuję jak zbudować kompletny system pozyskiwania klientów z wyszukiwarki Google, oparty o reklamy tekstowe w Google Ads. Od budowy najważniejszych konwersji, przez grupy odbiorców, zaawansowane zależności pomiędzy stawkami, wykluczeniami i jakością ruchu, aż po analizę i zarządzanie budżetami.

25 lekcji, ponad 5 godzin nagrań wideo, w tym zarówno podstawy teoretyczne jak i nagrania krok po kroku, z kont Google Ads i Analytics.

OK, do rzeczy.

  Dla kogo jest to szkolenie Google Ads?

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia musisz mieć przynajmniej podstawową wiedzę o funkcjonowaniu systemu Google Ads. Nie uczę tu poruszania się po interfejsie Google Ads, ani struktury konta. Traktuję Google Ads jako narzędzie, a w szkoleniu uczę, jak je strategicznie wykorzystać. Mimo to w wielu miejscach pokazuję, jak wykonać poszczególne działania, szczególnie jeżeli wykraczają one poza samo konto Google Ads. Pokazuję na prawdziwych kontach efekty podejmowanych decyzji.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Osoby, które przygotowują się do prowadzenia swojej pierwszej kampanii Google Ads, mają podstawową wiedzę techniczną i chcą poznać strategię budowy efektywnych reklam.
  • Osoby, które postawiły już pierwsze kroki w Google Ads, ale chciałyby poprawić ich efektywność
  • Osoby, które wcześniej prowadziły kampanię, ale poddały się z braku efektów
  • Właściciele wszelkich biznesów, w których do pozyskiwania potencjalnych klientów wykorzystywana jest strona WWW i reklamy Google Ads
  • Właściciele sklepów internetowych (większość przedstawianych elementów strategii jest całkowicie uniwersalna)
  • Osoby, które chciałyby maksymalnie efektywnie wykorzystywać dostępny budżet reklamowy

Dlaczego akurat to szkolenie?

Jest kilka powodów, dla których właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie:

  • Mówię o zagadnieniach, które są zazwyczaj pomijane na szkoleniach technicznych, a mają kluczowe znaczenie dla sukcesu Twoich kampanii w Google. Dzięki temu masz szans prześcignąć już na starcie Twoją konkurencję, która robi zwykłe kampanie, oparte tylko o wiedzę techniczną.
  • Mówię o tym, co znam z własnej, wieloletniej praktyki. Tylko w tym roku (2018) razem ze swoim zespołem obsłużyłem ponad 300 nowych klientów. Dostaniesz więc zweryfikowaną wiedzę.
  • Wiedza, którą przekazuję naprawdę przynosi dobre efekty. Poniżej możesz zobaczyć nagrania z wypowiedziami kilku klientów, dla których przeprowadziłem kampanie w oparciu o omawianą na szkoleniu strategię.
  • W szkoleniu szeroko rozwijam prawie każdy wątek. Masz więc szansę naprawdę dobrze zrozumieć, jakie zależności rządzą kampaniami Google Ads i jak je wykorzystać dla własnych celów.

KUP KURS

Co mówią klienci o naszych metodach?

 

  Czego dowiesz się z tego szkolenia Google Ads?

Szkolenie składa się z 5 bloków tematycznych. Można korzystać z nich osobno, ale do zrozumienia zagadnień z bloku 4 i 5 przyda się wiedza z pierwszych 3 części.

Poniżej przedstawiam szczegółowy zakres materiału z poszczególnych bloków:

1. Budowa efektywnego systemu oceny skuteczności kampanii Google Ads.

  • Co należy mierzyć na stronie internetowej jako konwersje?
  • Czy Twoja strona jasno wskazuje, co ma zrobić potencjalny klient?
  • Ile warte są Twoje konwersje i ile możesz płacić za pozyskanie klienta?
  • Jak w praktyce mierzyć te konwersje?
  • Jak ustawić pomiar wypełnień formularza?
  • Jak ustawić pomiar połączeń telefonicznych ze strony (telefony Google)?
  • Jak w praktyce wdrożyć na stronie podmianę numerów Google do mierzenia połączeń?
  • Jak zweryfikować, czy skrypt został wdrożony prawidłowo?
  • Jak wykorzystać wartościowanie konwersji do optymalizacji budżetu (podstawy)

2. Segmentacja użytkowników do kierowania kampanii Google Ads ze względu na zaangażowanie.

  • Co to w ogóle jest segmentacja potencjalnych klientów?
  • Jak wygląda typowa segmentacja Twoich klientów w procesie podejmowania decyzji?
  • Jak wygląda efektywność reklam kierowanych do poszczególnych segmentów użytkowników?
  • Dlaczego musisz wprowadzić segmentację potencjalnych klientów?
  • Jakie są wymagania techniczne Google Ads, aby w pełni wykorzystać możliwości segmentacji?
  • Jak długo musisz czekać na zbudowanie odpowiednich segmentów użytkowników?
  • Jak wykorzystać wiedzę o segmentach do zarządzania stawkami w Twoich kampaniach?
  • Jak w praktyce zbudować odpowiednie listy odbiorców w systemie Google Analytics i połączyć je z Google Ads?

3. Jak znaleźć słowa kluczowe, które naprawdę dobrze sprzedają?

  • Jak korzystać z poszczególnych typów dopasowań, aby kontrolować jakość ruchu z kampanii Google Ads?
  • Jak stawka CPC wpływa na jakość ruchu z kampanii?
  • Jak używać wykluczeń, ich rodzaje i możliwości wykorzystania w praktyce;
  • Jak podejść do kwestii analizy wyszukiwanych haseł?
  • Jak w praktyce przeprowadzić analizę wyszukiwanych haseł?
  • Jakie frazy wybrać do budowy nowych kampanii, a jakie wykluczyć?

4. Budowa kompletnej struktury kampanii tekstowych Google Ads potrzebnej do efektywnej sprzedaży

  • Jak stworzyć kampanię „generator”, która zweryfikuje skuteczność Twoich słów kluczowych?
  • Jak dobrać do niej reklamy?
  • Gdzie kierować ruch?
  • Jak wybrać z „generatora” najlepsze wyszukiwane hasła i zbudować dla nich nowe kampanie?
  • Jak optymalizować koszty takiego generatora zapytań?
  • Jak zarządzać stawkami w całej strukturze?
  • Jak połączyć zbudowaną strukturę z segmentami użytkowników?
  • Jak dopasować stawki w poszczególnych segmentach ?
  • Jak w praktyce zbudować kampanię generującą wartościowe zapytania?
  • Jak w praktyce rozpocząć pracę z segmentami użytkowników na starcie kampanii?
  • Jak przejść do rozbudowanej struktury opartej na segmentach użytkowników po zebraniu początkowych danych?

5. Świadome zarządzanie budżetem kampanii.

  • Co Świadczy o ograniczonym budżecie?
  • Jakie są konsekwencje prowadzenia kampanii z mocno ograniczonym budżetem?
  • Przyczyny niskiego udziału w wyświetleniach;
  • Sposoby na rozwiązanie problemu ograniczonego budżetu i ich konsekwencje;
  • Jak przeprowadzić analizę potencjału kampanii pod kątem efektywnego korzystania z budżetu?
  • Jak wykorzystać wiedzę o efektywności elementów kampanii do ustawienia optymalnych budżetów?

KUP KURS

  Spis nagrań wideo w tym szkoleniu.

Całe szkolenie to ponad 5 godzin nagrań wideo. 3 godziny to wiedza z zakresu strategii, a pozostałe 2 godziny to demonstracja praktycznej realizacji wybranych zagadnień. Poniżej zamieszczam listę nagrań z podziałem na poszczególne moduły:

1. Budowa efektywnego systemu oceny skuteczności kampanii Google Ads.

  • 1-1 Wybór i pomiar celów dla kampanii (8:38)
  • 1-2 Ile warte są Twoje konwersje i jak to wykorzystać (15:16)
  • 1-3-1 Praktyczna budowa konwersji po wypełnieniu formularza (13:16)
  • 1-3-2 Praktyczna budowa konwersji telefonicznych na stronie, wraz z podłączeniem kodu śledzenia do strony i weryfikacją wdrożenia (24:54)

2. Segmentacja użytkowników do kierowania kampanii Google Ads ze względu na zaangażowanie.

  • 2-1 Segmentacja użytkowników, zimny ruch, powracający, kupujący w przeszłości (11:15)
  • 2-2 Praktyczna budowa wartościowych segmentów użytkowników w oparciu o Google Analytics (11:41)

3. Jak znaleźć słowa kluczowe, które naprawdę dobrze sprzedają?

  • 3-1 Podstawowe rodzaje dopasowań i ich wykorzystanie w budowie efektywnej kampanii (24:43)
  • 3-2 Rola prawidłowego doboru stawek dla podniesienia efektywności kampanii (12:51)
  • 3-3 Wykluczenia i ich wpływ na efektywność (3:17)
  • 3-4 Analiza wyszukiwanych haseł – teoria (4:57)
  • 3-5 Analiza wyszukiwanych haseł – praktyka na koncie (14:00)

4. Budowa kompletnej struktury kampanii tekstowych potrzebnej do efektywnej sprzedaży

  • 4-1 Generator zapytań, czyli czego tak naprawdę szukają Twoi klienci – teoria (9:47)
  • 4-2 Wydzielaj i wykluczaj – droga do efektywności – teoria (7:36)
  • 4-3 Stawki w strukturze efektywnej kampanii (12:23)
  • 4-4 Pełny model efektywnej kampanii z segmentami użytkowników (18:19)
  • 4-5 Wpływ segmentacji kampanii na wyniki (13:04)
  • 4-6 Praktyczna budowa podstawowej kampanii, wybór strony docelowej, prawidłowe słowa kluczowe, Keyword Insertion Tool (16:37)
  • 4-7 Praktyczna rozbudowa nowej kampanii o kierowanie na grupy użytkowników (5:34)
  • 4-8 Praktyczna rozbudowa kampanii z osobnym kierowaniem na nowych i powracających użytkowników. (7:50)

5. Świadome zarządzanie budżetem kampanii Google Ads.

  • 5-1 Ograniczony udział w wyświetleniach i jego konsekwencje (18:38)
  • 5-2 Ograniczony udział w wyświetleniach i jego konsekwencje – praktyczna analiza na koncie (7:59)
  • 5-3 Co świadczy o ograniczonym budżecie kampanii? (5:54)
  • 5-4 Przyczyny niskiego udziału w wyświetleniach i możliwe rozwiązania oraz ich konsekwencje (8:41)
  • 5-5 Jak zarządzać podziałem budżetu, aby uzyskać najlepszą efektywność – teoria (8:37)
  • 5-6 Jak zarządzać podziałem budżetu, aby uzyskać najlepszą efektywność – praktyczna analiza kampanii na koncie (10:49)

Wszystkie nagrania w jakości FULL HD, aby nie umknął Ci żaden szczegół.

Przykładowe nagranie ze szkolenia.

Poniżej możesz zobaczyć jedno z nagrań ze szkolenia. Wybrałem nagranie 4-5 w którym mówię o efektach finansowych zastosowania segmentacji kampanii pod kątem różnych grup odbiorców.

Cena szkolenia Google Ads Search Master.

Całe szkolenie kosztuje 397 zł BRUTTO. Zastanawiasz się, czy to dużo? Jeżeli prowadzisz kampanię Google Ads, to wiesz, że w większości przypadków ta cena to ułamek miesięcznego budżetu. Nawet jeżeli dzięki wiedzy ze szkolenia podniesiesz swoją skuteczność o 20-30% (w szkoleniu pokazuję, że może to być 300-400%) to szkolenie zwróci Ci się z nawiązką. Powiem Ci jeszcze, że w mojej branży (kampanie Google Ads), cena szkolenia to równowartość 40 kliknięć! Jeżeli u Ciebie również jest drogo, korzyści z wdrożenia strategii mogą być ogromne. Poza tym daję Ci…

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 30 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.
KUP KURS

Wartościowe gratisy do szkolenia.

1. Dostęp do nagrań z serii webianrów „Analiza konta AdWords na żywo”.

Wartość: 100 zł.

 

2. Kupon o wartości 300 zł na przetestowanie systemu do rejestracji konwersji telefonicznych w witrynie od Calltracker.

Wartość: 300 zł

 

3. Dostęp do zamkniętego forum powiązanego z poszczególnymi modułami szkolenia, na którym będę odpowiadał na Twoje pytania dotyczące Google Ads.

 

Potrzebujesz tylko wybranych elementów strategii Google Ads?

Jeżeli potrzebujesz tylko wybranych elementów strategii reklamowej o której mówię w szkoleniu, możesz kupić osobno wybrane kursy. Każdy z nich kosztuje 97 zł i również jest objęty 100% gwarancją satysfakcji przez 30 dni.

Lista kursów tematycznych, dostępnych do kupienia osobno:

  1. Kurs – Efektywny system oceny skuteczności kampanii Google Ads. 
  2. Kurs – Zaawansowana segmentacja użytkowników w kampanii Google Ads ze względu na zaangażowanie. 
  3. Kurs – Słowa kluczowe – stawki, dopasowania, wykluczenia – ich praktyczne zastosowanie w kontekście podniesienia efektywności kampanii Google Ads. 
  4. Kurs – Budowa struktury konta Google Ads potrzebnej do efektywnej sprzedaży. 
  5. Kurs – Świadome zarządzanie budżetem kampanii Google Ads (analiza, relokacja, optymalizacja) 

 

 

 

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 597.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

26 osób bierze udział

Koszyk