Skontaktuj się :

Czy zastanawiałeś się nad tym, jak Twój budżet i jego ograniczenia wpływają na efektywność kampanii Google Ads?

Wśród wielu reklamodawców istnieje przekonanie, że budżet przeznaczony na reklamę w sposób liniowy przekłada się na uzyskany wynik. Nic bardziej mylnego! Pomijam tu możliwość korzystania z wielu różnych form reklamy przy większym budżecie. Musisz mieć świadomość, że nawet w wypadku prostych reklam tekstowych ich skuteczność bardzo zależy od dostępnego budżetu. Poniżej pewnego minimalnego progu wydatków reklama po prostu nie będzie działać!

Dlaczego tak się dzieje? Z dość prostej przyczyny. Klienci jej po prostu nie zauważą. Zapytasz – ale jak to? Przecież reklama się wyświetla, tyle że mniej osób ją zobaczy. No niestety, to tylko część prawdy. Największy problem wynikający z ograniczonego budżetu polega na tym, że nie możesz wyświetlić swoich reklam wystarczająco często osobom, które są już o krok od podjęcia decyzji zakupowej.

Podam Ci prosty przykład. Ktoś szuka w Google za pomocą frazy „dentysta warszawa praga”. Widzi reklamę kilku gabinetów. Otwiera kilka stron, sprawdza sobie ceny. Ponieważ jeszcze nie wie, kiedy będzie miał czas na wizytę, porzuca wyniki. Wraca następnego dnia i myśli „Jeden z tych gabinetów miał naprawdę dobrą ofertę i opinie, tylko który to był. Poszukam jeszcze raz.” W tym momencie w głowie klienta jest wstępna decyzja. Chce znaleźć kontakt i umówić termin. Jeżeli jednak właściciel gabinetu nie przeznaczył odpowiedniego budżetu na kampanię, w tym właśnie momencie traci bezpowrotnie szansę na nowego, powracającego wielokrotnie klienta, ponieważ na powtórne wyświetlenie reklamy po prostu brakuje tego budżetu. Taka sytuacja powtarza się wielokrotnie, a reklamodawca traci pieniądze na przyciągnięcie do swojej strony klientów którzy „prawie” się zdecydowali. Znasz ten scenariusz?

W tym kursie mówię właśnie o tym, jak rozpoznać problemy wynikające z ograniczeń budżetu, jakie mogą być tego konsekwencje i jak sobie z nimi radzić.

Jednak najważniejsza część szkolenia poświęcona jest analizie efektywności poszczególnych składników kampanii Google Ads i zarządzaniu budżetem właśnie pod kątem optymalizacji tej efektywności.

  Dla kogo jest to szkolenie?

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia musisz mieć przynajmniej podstawową wiedzę o funkcjonowaniu systemu Google Ads. Nie uczę tu poruszania się po interfejsie Google Ads, ani struktury konta. Traktuję Google Ads jako narzędzie, a w szkoleniu uczę, jak je strategicznie wykorzystać. Mimo to w wielu miejscach pokazuję, jak wykonać poszczególne działania, szczególnie jeżeli wykraczają one poza samo konto Google Ads.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Osoby, które postawiły już pierwsze kroki w Google Ads, ale chciałyby poprawić ich efektywność
  • Właściciele wszelkich biznesów, w których do pozyskiwania potencjalnych klientów wykorzystywana jest strona WWW
  • Właściciele sklepów internetowych (większość przedstawianych elementów strategii jest całkowicie uniwersalna)
  • Osoby, które chciałyby maksymalnie wykorzystać dostępny budżet kampanii.

  Czego dowiesz się z tego szkolenia?

  • Co Świadczy o ograniczonym budżecie?
  • Jakie są konsekwencje prowadzenia kampanii z mocno ograniczonym budżetem?
  • Przyczyny niskiego udziału w wyświetleniach;
  • Sposoby na rozwiązanie problemu ograniczonego budżetu i ich konsekwencje;
  • Jak przeprowadzić analizę potencjału kampanii pod kątem efektywnego korzystania z budżetu?
  • Jak wykorzystać wiedzę o efektywności elementów kampanii do ustawienia optymalnych budżetów?

  Spis nagrań wideo w tym szkoleniu:

  • 5-1 Ograniczony udział w wyświetleniach i jego konsekwencje (18:38)
  • 5-2 Ograniczony udział w wyświetleniach i jego konsekwencje – praktyczna analiza na koncie (7:59)
  • 5-3 Co świadczy o ograniczonym budżecie kampanii? (5:54)
  • 5-4 Przyczyny niskiego udziału w wyświetleniach i możliwe rozwiązania oraz ich konsekwencje (8:41)
  • 5-5 Jak zarządzać podziałem budżetu, aby uzyskać najlepszą efektywność – teoria (8:37)
  • 5-6 Jak zarządzać podziałem budżetu, aby uzyskać najlepszą efektywność – praktyczna analiza kampanii na koncie (10:49)

W sumie ponad godzina strategicznych z punktu widzenia optymalizacji kampanii nagrań wideo. Wszystko w jakości FULL HD, aby nie umknął Ci żaden szczegół.

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 30 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

KUP KURS

Potrzebujesz kompletnego systemu pozyskiwania klientów z reklam Google Ads?

Ten kurs jest częścią większego szkolenia „Google Ads Search Master„.

W całym szkoleniu pokazuję wszystkie elementy potrzebne do budowy efektywnego systemu pozyskiwania klientów, oraz co najważniejsze, opisuję całą strategię budowy efektywnych kampanii tekstowych na wyszukiwarkę.

Lista kursów tematycznych, dostępnych do kupienia osobno:

  1. Kurs – Efektywny system oceny skuteczności kampanii Google Ads. 
  2. Kurs – Zaawansowana segmentacja użytkowników w kampanii Google Ads ze względu na zaangażowanie. 
  3. Kurs – Słowa kluczowe – stawki, dopasowania, wykluczenia – ich praktyczne zastosowanie w kontekście podniesienia efektywności kampanii Google Ads. 
  4. Kurs – Budowa struktury konta Google Ads potrzebnej do efektywnej sprzedaży. 
  5. Kurs – Świadome zarządzanie budżetem kampanii Google Ads (analiza, relokacja, optymalizacja) 

 

Całe szkolenie możesz kupić jako jeden produkt w atrakcyjnej cenie na tej stronie:

Szkolenie Google Ads Search Master

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 137.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

13 osób bierze udział

Koszyk