Skontaktuj się :

Czy wiesz, skąd przychodzą na Twoją stronę WWW najlepsi klienci?

Odpowiedź na to pytanie jest dla Ciebie kluczowa, jeżeli nie lubisz marnować swoich pieniędzy!

Nie jest sztuką wydać kilkanaście tysięcy złotych na reklamę, żeby pochwalić się przed znajomymi, że w tym miesiącu na Twoją stronę weszło 10 000 osób. Może na kimś, kto nie zna się na biznesie, to zrobi wrażenie. Ale u przedsiębiorcy, który inwestuje swoje ciężko zarobione pieniądze w reklamę, od razu pojawi się pytanie „I co z tego masz?„.

Znasz odpowiedzi?

  • Ile kosztuje Cię jedno wypełnienie formularza?
  • Gdzie lepiej robić reklamy? Na Facebooku, czy w Google? A może inwestować w pozycjonowanie?
  • Ile zarabia dla Ciebie każda złotówka zainwestowanego budżetu w poszczególnych kanałach reklamowych?

Nie wiesz? Czas to zmienić!

Aby uzyskać odpowiedzi na te pytania, nie potrzebujesz doktoratu z marketingu. Nie potrzebujesz nawet żadnych płatnych narzędzi. Wystarczy matematyka na poziomie podstawówki, bezpłatne narzędzia i wiedza, jak te „puzzle” poskładać w jedną całość. W tym szkoleniu podaję Ci na tacy jedyny brakujący element, którego możesz nie mieć, czyli właśnie wiedzę!

  Dla kogo jest to szkolenie?

Jeżeli do tej pory te wszystkie pojęcia, jak współczynnik odrzuceń, współczynnik konwersji, CPA czy ROAS, powodowały u Ciebie jedynie skurcz żołądka, to jesteś we właściwym miejscu. To szkolenie ma pokazać możliwie bezboleśnie podstawy analityki internetowej właśnie takim, zupełnie początkującym reklamodawcom.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Właściciele firm, którzy już wiedzą, że potrzebują płatnej reklamy, ale nie wiedzą, jak sprawdzić jej skuteczność.
  • Właściciele stron, którzy chcą podnieść efektywność swoich działań reklamowych
  • Pracownicy działów marketingu, którzy muszą weryfikować skuteczność działań zewnętrznych agencji.
  • Osoby początkujące, które do tej pory nie widziały systemu Google Analytics i nie wiedzą, jak go używać.

Dlaczego akurat to szkolenie?

Jest kilka powodów, dla których właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie:

  • Przede wszystkim, jest to wiedza warsztatowa, czyli w szkoleniu pokazujemy pracę na „żywym organizmie”. Teorii jest tylko tyle, żebyś zrozumiał, po co to wszystko robimy, czyli jakieś 10%. Reszta, czyli 90% szkolenia to praktyka na poszczególnych kontach i realnych przypadkach.
  • Prowadzący od 1999 roku zajmuje się marketingiem internetowym, prowadzi z powodzeniem specjalistyczną agencję, PPCefekt.pl, zajmującą się płatnymi kanałami pozyskiwania ruchu, a dodatkowo jego pasją jest właśnie analityka
  • Prowadzący specjalizuje się w przekazywaniu wiedzy właśnie początkującym użytkownikom. Ma za sobą ponad 100 webinarów dla początkujących, w których wzięło udział ponad 5500 słuchaczy, kilkadziesiąt godzin na sali wykładowej, zarówno dla grup otwartych jak i dla studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Nagrał również kilkanaście szkoleńw formie VOD, które możesz znaleźć na tej stronie.

KUP KURS

  Czego dowiesz się z tego szkolenia?

Szkolenie składa się z 2 bloków tematycznych w sumie około 2 godzin nagrań VOD.

  • Po  ukończeniu szkolenia będziesz potrafił:
  • Zainstalować konto Google Analytics
  • Zainstalować Konto Google Tag Manager
  • Zintegrować swój Analytics z systemem reklamowym Google Ads
  • Oszacować, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z nakładów na reklamę
  • Świadomie zdecydować, gdzie najbardziej opłaca się inwestować budżet reklamowy.

Zakres materiału w tym szkoleniu.

1. Podstawy i instalacja systemów

  • Co to jest Google Analytics, wady i zalety
  • Po co nam Google Analytics
  • Uruchomienie usługi i podstawowa konfiguracja
  • Instalacja na stronie na 3 sposoby (bezpośrednio, przez wtyczkę, przez GTM)
  • Podstawowe integracje z zewnętrznymi systemami.
  • Interfejs systemu
  • Budowa raportów
  • Podstawowe metryki

2. Wdrażanie śledzenia i analiza danych

  • Proste cele oparte o wyświetlenie strony
  • Pomiar sprzedaży w sklepie internetowym
  • Analiza skuteczności źródeł ruchu.

Ten kurs jest częścią większego szkolenia Google Analytics Master, a wybór lekcji został dostosowany do potrzeb początkujących adeptów analityki internetowej. Dlatego nie przejmuj się numeracją poszczególnych lekcji w środku. Są one ułożone w odpowiedniej do nauki kolejności.

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 14 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

KUP KURS

Możliwość upgrade-u

Jeżeli uznasz, że jednak potrzebujesz dostępu do pełnej wersji szkolenia Google Analytics Master, to mam dla Ciebie wyjątkową wiadomość. Będziesz mieć taką możliwość, a co więcej, przy przejściu na pełny pakiet dostaniesz przy jego zakupie rabat w kwocie, którą wydałeś na wersję „Lite” szkolenia Google Analytics Master. W takiej sytuacji napisz do mnie, a wygeneruję dla Ciebie odpowiedni kod rabatowy.

Prowadzący.

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 97.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

10 osób bierze udział

Koszyk