Skontaktuj się :

Tylko to, co możesz zmierzyć, możesz poprawić!

To jedna z najstarszych prawd związanych z marketingiem. I ciężko z nią polemizować. Działania reklamowe w Internecie mają tą znakomitą cechę, że wszystko można dokładnie zmierzyć. Trzeba tylko wiedzieć jak i co warto mierzyć, a także umieć wyciągać wnioski, które pozwolą Ci udoskonalić prowadzone działania reklamowe. W tym kursie nauczysz się, jak wdrożyć i używać najpopularniejszego na świecie systemu analityki internetowej – Google Analytics. Dowiesz się również, jak możesz znacząco usprawnić swoją pracę, stosując Google Tag Manager – darmowe narzędzie, które pozwoli w większości przypadków ominąć dział informatyczny, zwykle niezbędny do wdrażania zmian na stronie związanych z Analityką. Pokażę Ci również, jak analizować zachowania użytkowników na stronie za pomocą systemu do rejestracji sesji użytkowników – Yandex Metrica.

  Dla kogo jest to szkolenie?

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia nie potrzebujesz żadnej  specjalistycznej wiedzy z zakresu Google Analytics czy Google Tag Manager. Pokazujęcały proces instalacji i konfiguracji zarówno systemu Analytics jak i Google Tag Manager. W szkoleniu przekazuję podstawową wiedzę marketingową, dzięki której nauczysz się analizować ruch na swojej stronie internetowej, jak i zaawansowane sposoby mierzenia rozmaitych działań urzytkowników.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Osoby, które chcą w świadomy sposób zarządzać swoimi działaniami reklamowymi
  • Właściciele stron, którym zależy na poprawie konwersji na stronie
  • Pracownicy działów marketingu
  • Specjaliści SEO/SEM, którzy szukają sposobów na dokładniejszą analizę efektów kampanii

Dlaczego akurat to szkolenie?

Jest kilka powodów, dla których właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie:

  • Prowadzący od ponad 20 lat zajmuje się w praktyce szeroko rozumianym marketingiem Internetowym. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził ze swoim zespołem ponad 500 kampanii reklamowych, głównie w środowisku Google Ads i Facebook
  • Szkolenie odpowiada nie tylko na pytanie „JAK”, ale również „PO CO” stosować analitykę internetową.  Uczy, jak wyciągać wnioski z zarejestrowanych zachowań użytkowników i jak na ich podstawie poprawić efektywność prowadzonych działań.
  • Dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę w szkoleniu przygotowano bardzo dużo praktycznych materiałów, które krok po kroku pokazują, jak wdrożyć bardziej zaawansowane elementy analityki internetowej.

KUP KURS

  Czego dowiesz się z tego szkolenia Google Ads?

Szkolenie składa się z 6 bloków tematycznych.

1. Podstawy

  • Co to jest Google Analytics, wady i zalety
  • Po co nam Google Analytics
  • Uruchomienie usługi i podstawowa konfiguracja
  • Instalacja na stronie na 3 sposoby (bezpośrednio, przez wtyczkę, przez GTM)
  • Podstawowe integracje z zewnętrznymi systemami.
  • Interfejs systemu
  • Budowa raportów
  • Podstawowe metryki
  • Najczęstsze błędy w konfiguracji analytics.

2. Zaawansowana konfiguracja

  • Wykorzystanie widoków w Analytics
  • Konfiguracja filtrowania IP, ruchu robotów
  • Konfiguracja widoku dla wielu domen
  • Wykluczanie nieprawidłowych stron odsyłających i parametrów z adresów URL
  • Tagowanie ruchu za pomocą parametrów UTM
  • Analiza i porządkowanie źródła ruchu direct (GTM)
  • Naprawa współczynnika odrzuceń (GTM)
  • Wdrożenie rozszerzonego modułu e-commerce w oparciu o GTM i DataLayer
  • Instalacja kodów śledzących Google Ads, Facebook

3. Budowa celów

  • Proste cele oparte o wyświetlenie strony
  • Budowa celów w oparciu o wirtualne odsłony (GTM)
  • Zaawansowane rejestrowanie wysłanych formularzy (fakt wysłania formularza, stały URL z przeładowaniem i bez przeładowania strony, GTM)
  • Rejestrowanie pobrania dokumentów PDF i innych (GTM)
  • Rejestrowanie kliknięć w adres e-mail lub telefon
  • Rejestrowanie zaangażowania dla filmów wideo z Youtube

4. Analiza danych

  • Własne grupowanie kanałów
  • Porównanie modeli atrybucji
  • Budowa własnego modelu atrybucji
  • Import zewnętrznych danych
  • Definiowanie własnych danych niestandardowych
  • Analiza skuteczności źródeł ruchu
  • Analiza danych dotyczących użytkowników
  • Analiza ruchu na stronie
  • Analiza wąskich gardeł w ścieżce konwersji

5. Raportowanie

  • Budowa raportów niestandardowych
  • Automatyzacja raportowania
  • Budowa systemu alertów
  • Podstawy Google Data Studio

6. Zewnętrzne narzędzia

  • Instalacja Yandex Metrica
  • Konfiguracja celów w Yandex Metrica
  • Analiza danych w Yandex Metrica (mapy ciepła, zapis interakcji)
  • Instalacja i integracja Google Optimize
  • Konfiguracja testów A/B w Google Optimize
  • Interpretacja wyników eksperymentów

KUP KURS

Cena szkolenia „Podstawy Google Ads i Analytics”

Całe szkolenie kosztuje w przedsprzedaży 499 zł netto, czyli 613,77 BRUTTO. Zastanawiasz się, czy to dużo? Jeżeli prowadzisz płatne kampanie w środowisku Google Ads, czy Facebook to wiesz, że w większości przypadków ta cena to ułamek miesięcznego budżetu. Nawet jeżeli dzięki wiedzy ze szkolenia unikniesz „przepalenia” tego ułamka budżetu, to w skali kampanii zwróci Ci się ono wielokrotnie.

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 30 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

 

Certyfikat ukończenia

Jeżeli potrzebujesz tego szkolenia, aby rozwinąć swoje umiejętności zawodowe, po jego ukończeniu możesz otrzymać certyfikat, który będzie poświadczeniem zdobytej wiedzy:

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 5,000.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

11 osób bierze udział

Koszyk