Skontaktuj się :

Tylko to, co możesz zmierzyć, możesz poprawić!

To jedna z najstarszych prawd związanych z marketingiem. I ciężko z nią polemizować. Działania reklamowe w Internecie mają tą znakomitą cechę, że wszystko można dokładnie zmierzyć. Trzeba tylko wiedzieć jak i co warto mierzyć, a także umieć wyciągać wnioski, które pozwolą Ci udoskonalić prowadzone działania reklamowe. W tym kursie nauczysz się, jak wdrożyć i używać najpopularniejszego na świecie systemu analityki internetowej – Google Analytics. Dowiesz się również, jak możesz znacząco usprawnić swoją pracę, stosując Google Tag Manager – darmowe narzędzie, które pozwoli w większości przypadków ominąć dział informatyczny, zwykle niezbędny do wdrażania zmian na stronie związanych z Analityką. Pokażę Ci również, jak analizować zachowania użytkowników na stronie za pomocą systemu do rejestracji sesji użytkowników – Yandex Metrica.

  Dla kogo jest to szkolenie?

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia nie potrzebujesz żadnej  specjalistycznej wiedzy z zakresu Google Analytics czy Google Tag Manager. Pokazujęcały proces instalacji i konfiguracji zarówno systemu Analytics jak i Google Tag Manager. W szkoleniu przekazuję podstawową wiedzę marketingową, dzięki której nauczysz się analizować ruch na swojej stronie internetowej, jak i zaawansowane sposoby mierzenia rozmaitych działań urzytkowników.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Osoby, które chcą w świadomy sposób zarządzać swoimi działaniami reklamowymi
  • Właściciele stron, którym zależy na poprawie konwersji na stronie
  • Pracownicy działów marketingu
  • Specjaliści SEO/SEM, którzy szukają sposobów na dokładniejszą analizę efektów kampanii

Dlaczego akurat to szkolenie?

Jest kilka powodów, dla których właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie:

  • Prowadzący od ponad 20 lat zajmuje się w praktyce szeroko rozumianym marketingiem Internetowym. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził ze swoim zespołem ponad 500 kampanii reklamowych, głównie w środowisku Google Ads i Facebook
  • Szkolenie odpowiada nie tylko na pytanie „JAK”, ale również „PO CO” stosować analitykę internetową.  Uczy, jak wyciągać wnioski z zarejestrowanych zachowań użytkowników i jak na ich podstawie poprawić efektywność prowadzonych działań.
  • Dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę w szkoleniu przygotowano bardzo dużo praktycznych materiałów, które krok po kroku pokazują, jak wdrożyć bardziej zaawansowane elementy analityki internetowej.

KUP KURS

  Czego dowiesz się z tego szkolenia?

Szkolenie składa się z 6 bloków tematycznych.

1. Podstawy

  • Co to jest Google Analytics, wady i zalety
  • Po co nam Google Analytics
  • Uruchomienie usługi i podstawowa konfiguracja
  • Instalacja na stronie na 3 sposoby (bezpośrednio, przez wtyczkę, przez GTM)
  • Podstawowe integracje z zewnętrznymi systemami.
  • Interfejs systemu
  • Budowa raportów
  • Podstawowe metryki
  • Najczęstsze błędy w konfiguracji analytics.

2. Zaawansowana konfiguracja

  • Wykorzystanie widoków w Analytics
  • Konfiguracja filtrowania IP, ruchu robotów
  • Konfiguracja widoku dla wielu domen
  • Wykluczanie nieprawidłowych stron odsyłających i parametrów z adresów URL
  • Tagowanie ruchu za pomocą parametrów UTM
  • Analiza i porządkowanie źródła ruchu direct (GTM)
  • Naprawa współczynnika odrzuceń (GTM)
  • Wdrożenie rozszerzonego modułu e-commerce w oparciu o GTM i DataLayer
  • Instalacja kodów śledzących Google Ads, Facebook

3. Budowa celów

  • Proste cele oparte o wyświetlenie strony
  • Budowa celów w oparciu o wirtualne odsłony (GTM)
  • Zaawansowane rejestrowanie wysłanych formularzy (fakt wysłania formularza, stały URL z przeładowaniem i bez przeładowania strony, GTM)
  • Rejestrowanie pobrania dokumentów PDF i innych (GTM)
  • Rejestrowanie kliknięć w adres e-mail lub telefon
  • Rejestrowanie zaangażowania dla filmów wideo z Youtube

4. Analiza danych

  • Własne grupowanie kanałów
  • Porównanie modeli atrybucji
  • Budowa własnego modelu atrybucji
  • Import zewnętrznych danych
  • Definiowanie własnych danych niestandardowych
  • Analiza skuteczności źródeł ruchu
  • Analiza danych dotyczących użytkowników
  • Analiza ruchu na stronie
  • Analiza wąskich gardeł w ścieżce konwersji

5. Raportowanie

  • Budowa raportów niestandardowych
  • Automatyzacja raportowania
  • Budowa systemu alertów
  • Podstawy Google Data Studio

6. Zewnętrzne narzędzia

  • Instalacja Yandex Metrica
  • Konfiguracja celów w Yandex Metrica
  • Analiza danych w Yandex Metrica (mapy ciepła, zapis interakcji)
  • Instalacja i integracja Google Optimize
  • Konfiguracja testów A/B w Google Optimize
  • Interpretacja wyników eksperymentów

KUP KURS

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 14 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

 

Certyfikat ukończenia

Jeżeli potrzebujesz tego szkolenia, aby rozwinąć swoje umiejętności zawodowe, po jego ukończeniu możesz otrzymać certyfikat, który będzie poświadczeniem zdobytej wiedzy:

Recenzje Kursu

5

5
2 ocen
  • 5 2
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
  1. pierwsze wrażenia po dwóch odcinkach

    5

    Ten kurs to absolutny must have dla wszystkich, którzy prowadzą działalność w sieci zarówno ecommersy jak i strony usługowe. Dziś już wiem, że każdy dzień bez skonfigurowanej na stronie analityki internetowej powoduje, że pieniądze uciekają z niej jak z dziurawego worka. Po tym kursie wiem też, że istnieje Święta Trójca Google czyli. Google Analitics, Google Tag Manager oraz Google Ads. Kurs daje możliwość opanowana pierwszych dwóch narzędzi czyli analityki internetowej, interpretowania wyników co przekłada się na wdrażanie zmian na stronie skutkujących lepszą konwersją, a tym samym generowania większych przychodów. To co uderza od samego początku, to postawienie na część praktyczną, czyli konfiguracja bezpłatnych narzędzi krok po kroku, weryfikacja poprawności działania, analiza wyników. Z takim podejściem jeszcze się nie spotkałem bo zwykle agencje nie chwalą się metodami pracy. Poza tym uważam, że z tym kursem powinny zapoznać się nie tylko osoby które chcą samodzielnie prowadzić analitykę internetową ale także Ci którzy taką analitykę zlecają firmom zewnętrznym. Dzięki temu mogą kontrolować poczynania agencji.

  2. Kurs Google Analytics Master uważam za jeden z najlepszych dostępnych!

    5

    Zajmuję się praktycznie marketingiem i sprzedażą kilkanaście lat. Kursy Mariusza Pryszczewskiego w obszarze Google Ads, Google Analytics + E-commerce, a w szczególności Google Analytics Master, uważam za jedne z najlepszych dostępnych. Mariusz bardzo dokładnie i zarazem przystępnie omawia praktyczne zastosowanie narzędzi Google w marketingu i biznesie. Polecam każdemu, kto chce profesjonalnie podejść do analityki biznesowej i optymalizacji marketingu internetowego.

KUP KURS
  • 997.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

25 osób bierze udział

Koszyk