Skontaktuj się :

Program Kursu

M1 - Podstawy (02:11:00)
ANGTM-M1N0 – Wprowadzenie 00:00:54
ANGTM-M1N1 – Co to jest Google Analytics i GTM, wady i zalety 00:24:00
ANGTM-M1N2 (v2) – Zakładanie kont Google Analytics i Google Tag Manager 00:21:00
ANGTM-M1N3 – Instalacja Google Analytics na stronie na 3 sposoby 00:16:00
ANGTM-M1N3.1 – Instalacja dodatkowych zdarzeń enhanced e-commerce 00:00:17
ANGTM-M1N4 – Podstawowe integracje: Google Ads, Search Console 00:05:00
ANGTM-M1N5 – Interfejs systemu Google Analytics 00:08:00
ANGTM-M1N6 – Budowa raportów w systemie Analytics 00:13:00
ANGTM-M1N7 – Podstawowe metryki 00:12:00
ANGTM-M1N8 – Weryfikacja wdrożenia i najczęstsze błędy w konfiguracji 00:32:00
M2 - Zaawansowana konfiguracja (01:21:00)
ANGTM-M2N1 – Wykorzystanie widoków w Analytics 00:06:00
ANGTM-M2N2 – Konfiguracja filtrowania IP, ruchu robotów 00:08:00
ANGTM-M2N3 – Konfiguracja widoku dla wielu domen 00:32:00
ANGTM-M2N4 – Weryfikacja wdrożenia i najczęstsze błędy w konfiguracji 00:10:00
ANGTM-M2N5 – Wykluczanie nieprawidłowych stron odsyłających i parametrów z adresów URL 00:09:00
ANGTM-M2N6 – Tagowanie ruchu za pomocą parametrów UTM 00:06:00
ANGTM-M2N7 – Analiza i porządkowanie źródła ruchu direct (GTM) 00:10:00
ANGTM-M2N8 – Naprawa współczynnika odrzuceń (GTM) 00:15:00
ANGTM-M2N9 – Instalacja kodów śledzących Google Ads, Facebook 00:42:00
M3 - Budowa celów i grup remarketingowych (02:49:00)
ANGTM-M3N1 – Proste cele oparte o wyświetlenie strony 00:07:00
ANGTM-M3N2 – Budowa celów w oparciu o wirtualne odsłony (GTM) 00:12:00
ANGTM-M3N3 – Zaawansowane rejestrowanie wysłanych formularzy (fakt wysłania formularza, stały URL z przeładowaniem i bez przeładowania strony, GTM) 00:37:00
ANGTM-M3N3-1 – Rejestrowanie wysłanych formularzy za pomocą dodatkowych funkcji JavaScript 00:21:00
ANGTM-M3N4 – Rejestrowanie pobrania dokumentów PDF i innych kliknięć zewnętrznych (GTM) 00:15:00
ANGTM-M3N5 – Rejestrowanie kliknięć w adres e-mail lub telefon 00:14:00
ANGTM-M3N6 – Rejestrowanie zaangażowania dla filmów wideo z Youtube 00:22:00
ANGTM-M3N7 – Wykorzystanie celów do budowy grup remarketingowych 00:43:00
M4 - Analiza danych (02:16:00)
ANGTM-M4N1 – Własne grupowanie kanałów 00:35:00
ANGTM-M4N2 – Porównanie modeli atrybucji 00:27:00
ANGTM-M4N4 – Import zewnętrznych danych 00:10:00
ANGTM-M4N5 – Analiza skuteczności źródeł ruchu 00:21:00
ANGTM-M4N6 – Analiza danych dotyczących użytkowników 00:22:00
ANGTM-M4N7 – Analiza ruchu na stronie 00:21:00
M5 - Raportowanie (00:49:00)
ANGTM-M5N1 – Definiowanie własnych obliczonych danych 00:07:00
ANGTM-M5N2 – Budowa raportów niestandardowych 00:10:00
ANGTM-M5N3 – Automatyzacja raportowania 00:03:00
ANGTM-M5N4 – Budowa systemu alertów 00:10:00
ANGTM-M5N5 – Podstawy Google Data Studio 00:19:00
M6 - Zewnętrzne narzędzia (01:08:00)
ANGTM-M6N1 – Instalacja Yandex Metrica (GTM) 00:12:00
ANGTM-M6N2 – Konfiguracja celów w Yandex Metrica 00:07:00
ANGTM-M6N3 – Analiza danych w Yandex Metrica (mapy ciepła, zapis interakcji) 00:14:00
ANGTM-M6N4 – Instalacja i integracja Google Optimize 00:35:00
KUP KURS
  • 997.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

25 osób bierze udział

Koszyk