Skontaktuj się :

Bezpłatne fragmenty nagrań z webinarów.

Zobacz bezpłatne fragmenty nagrań z trzech pierwszych webinarów. Są to skróty po 15-20 minut, w sumie prawie godzina konkretnego materiału.

Webinar AdWords nr 1

Na tym webinarze udało mi się przeanalizować tylko jedno konto, ponieważ zajęło to równe dwie godziny. Mam jednak nadzieję, że potraktowałem sprawę naprawdę głęboko i wiedza, jaka wypływa z tej analizy będzie bardzo przydatna dla wszystkich uczestników. Komentarze w każdym razie są przychylne 🙂.
Analiza dotyczy konta bardzo specjalistycznego sklepu, z ofertą skierowaną do precyzyjnej grupy odbiorców. Na całym świecie jest tylko około 60 000 klientów na oferowany produkt, więc dotarcie do nich nie jest łatwe. Połowa tych klientów mieszka w USA, więc na ten rynek kierowana jest kampania.

Webinar AdWords nr 2:

Tym razem analizowałem 2 sklepy internetowe. W trakcie webinaru wprowadziłem fragment prezentacji, w którym wyjaśniam kilka istotnych kwestii decydujących o opłacalności kampanii. I właśnie ten fragment przedstawiam w poniższym skrócie.

Dlaczego?

Ponieważ jest to podstawowa wiedza dotycząca efektywności kampanii. Oglądając ten 11 minutowy fragment wideo być może odkryjesz, dlaczego Twoje kampanie nie działają tak, jak powinny i nie uzyskujesz zadowalających wyników. Czasami po prostu się nie da! W tym materiale odkrywam przyczyny takiego stanu rzeczy.

Webinar AdWords nr 3:

W tym webinarze analizowałem konto dużego sklepu internetowego z asortymentem dla odbiorcy masowego. W załączonym skrócie zobaczysz fragment analizy kampanii produktowej, wraz z propozycją zmian.

Opinie uczestników webinaru o tym szkoleniu:

Zobacz poniżej komentarze od uczestników poszczególnych webinarów. Są to zrzuty z okienka chatu przy webinarach:

Właściciel analizowanego konta:

Poniżej fragment maila, który otrzymałem od pana Michała po webinarze:

„Panie Mariuszu,
Strasznie żałuję, że nie udało mi się uczestniczyć w całym webinarze, więc z niecierpliwością czekam na nagranie, natomiast już teraz chciałem podziękować, bo widać po nim, że naprawdę wie Pan na ten temat bardzo dużo i jest to wiedza praktyczna. Szczerze mówiąc to co Pan pokazał mocno mnie zaskoczyło, bo nie liczyłem, że w ramach bezpłatnej konsultacji mogę uzyskać tyle celnych rad, które napewno będę testował u siebie. …

Goście:

Nie popełniaj dalej kosztownych błędów!

Zapisz się na ten kurs i krok po kroku odkryj, jakie kosztowne błędy pojawiają się w kampaniach Google Ads innych reklamodawców.

ZOBACZ WSZYSTKO Add a note
YOU
Dodaj komentarz
 

Koszyk