Na tym webinarze udało mi się przeanalizować tylko jedno konto, ponieważ zajęło to równe dwie godziny. Mam jednak nadzieję, że potraktowałem sprawę naprawdę głęboko i wiedza, jaka wypływa z tej analizy będzie bardzo przydatna dla wszystkich uczestników. Komentarze w każdym razie są przychylne 🙂.
Analiza dotyczy konta bardzo specjalistycznego sklepu, z ofertą skierowaną do precyzyjnej grupy odbiorców. Na całym świecie jest tylko około 60 000 klientów na oferowany produkt, więc dotarcie do nich nie jest łatwe. Połowa tych klientów mieszka w USA, więc na ten rynek kierowana jest kampania.
Webinar AdWords nr 2:
Tym razem analizowałem 2 sklepy internetowe. W trakcie webinaru wprowadziłem fragment prezentacji, w którym wyjaśniam kilka istotnych kwestii decydujących o opłacalności kampanii. I właśnie ten fragment przedstawiam w poniższym skrócie.
Dlaczego?
Ponieważ jest to podstawowa wiedza dotycząca efektywności kampanii. Oglądając ten 11 minutowy fragment wideo być może odkryjesz, dlaczego Twoje kampanie nie działają tak, jak powinny i nie uzyskujesz zadowalających wyników. Czasami po prostu się nie da! W tym materiale odkrywam przyczyny takiego stanu rzeczy.
Webinar AdWords nr 3:
W tym webinarze analizowałem konto dużego sklepu internetowego z asortymentem dla odbiorcy masowego. W załączonym skrócie zobaczysz fragment analizy kampanii produktowej, wraz z propozycją zmian.
Opinie uczestników webinaru o tym szkoleniu:
Zobacz poniżej komentarze od uczestników poszczególnych webinarów. Są to zrzuty z okienka chatu przy webinarach:
Właściciel analizowanego konta:
Poniżej fragment maila, który otrzymałem od pana Michała po webinarze:
„Panie Mariuszu,
Strasznie żałuję, że nie udało mi się uczestniczyć w całym webinarze, więc z niecierpliwością czekam na nagranie, natomiast już teraz chciałem podziękować, bo widać po nim, że naprawdę wie Pan na ten temat bardzo dużo i jest to wiedza praktyczna. Szczerze mówiąc to co Pan pokazał mocno mnie zaskoczyło, bo nie liczyłem, że w ramach bezpłatnej konsultacji mogę uzyskać tyle celnych rad, które napewno będę testował u siebie. …„
Goście:
Nie popełniaj dalej kosztownych błędów!
Zapisz się na ten kurs i krok po kroku odkryj, jakie kosztowne błędy pojawiają się w kampaniach Google Ads innych reklamodawców.
Webinar AdWords nr 1
Na tym webinarze udało mi się przeanalizować tylko jedno konto, ponieważ zajęło to równe dwie godziny. Mam jednak nadzieję, że potraktowałem sprawę naprawdę głęboko i wiedza, jaka wypływa z tej analizy będzie bardzo przydatna dla wszystkich uczestników. Komentarze w każdym razie są przychylne 🙂.
Analiza dotyczy konta bardzo specjalistycznego sklepu, z ofertą skierowaną do precyzyjnej grupy odbiorców. Na całym świecie jest tylko około 60 000 klientów na oferowany produkt, więc dotarcie do nich nie jest łatwe. Połowa tych klientów mieszka w USA, więc na ten rynek kierowana jest kampania.
Webinar AdWords nr 2:
Tym razem analizowałem 2 sklepy internetowe. W trakcie webinaru wprowadziłem fragment prezentacji, w którym wyjaśniam kilka istotnych kwestii decydujących o opłacalności kampanii. I właśnie ten fragment przedstawiam w poniższym skrócie.
Dlaczego?
Ponieważ jest to podstawowa wiedza dotycząca efektywności kampanii. Oglądając ten 11 minutowy fragment wideo być może odkryjesz, dlaczego Twoje kampanie nie działają tak, jak powinny i nie uzyskujesz zadowalających wyników. Czasami po prostu się nie da! W tym materiale odkrywam przyczyny takiego stanu rzeczy.
Webinar AdWords nr 3:
W tym webinarze analizowałem konto dużego sklepu internetowego z asortymentem dla odbiorcy masowego. W załączonym skrócie zobaczysz fragment analizy kampanii produktowej, wraz z propozycją zmian.
Opinie uczestników webinaru o tym szkoleniu:
Zobacz poniżej komentarze od uczestników poszczególnych webinarów. Są to zrzuty z okienka chatu przy webinarach:
Właściciel analizowanego konta:
Poniżej fragment maila, który otrzymałem od pana Michała po webinarze:
Goście:
Nie popełniaj dalej kosztownych błędów!
Zapisz się na ten kurs i krok po kroku odkryj, jakie kosztowne błędy pojawiają się w kampaniach Google Ads innych reklamodawców.