Jak sobie poradzić w sytuacji, kiedy planner słów kluczowych AdWords, albo specjalista z agencji mówi, że na Twoje słowa trzeba wydać 1000 zł dziennie, a Ty masz właśnie taką kwotę, ale na cały miesiąc?
Z ograniczonym budżetem wiąże się wiele problemów, które mogą w efekcie doprowadzić do tego, że kampania nie będzie się opłacała w Twoim biznesie.
Na szczęście jest wiele sposobów, aby nawet w tak skrajnej sytuacji, jak napisałem wyżej przeprowadzić skuteczną kampanię i na niej zarobić.
W nagraniu przedstawiam 7 sposobów na kampanię, która ma mały udział w wyświetleniach. Dowiesz się, co można zrobić, jeżeli AdWords natrętnie sygnalizuje, że Twoja kampania jest ograniczona ze względu na budżet.
Nawet jeżeli jeszcze nie prowadzisz kampanii, warto o tym wiedzieć, żeby już na samym początku nie przepalać tego budżetu na mało wartościowe kliki.
Tematy, które poruszam w wideo:
- Wprowadzenie pomiaru konwersji i optymalizacja pod kątem konwersji
Najważniejsza rzecz w reklamie internetowej. Bez tego lepiej nie startować. - Ograniczenie zakresu reklamowanych usług/produktów
Lepiej skup się na jednej rzeczy, ale pokaż ją wszystkim i zawsze, kiedy o nią zapytają. - Ograniczenie kierowania geograficznego
Z małym budżetem zginiesz, konkurując z całą Polską. Zawalcz o lokalny rynek. - Ograniczenie kampanii w czasie
(lepiej od razu wiedzieć, że coś robisz źle, niż czekać na efekt kilka miesięcy, tracąc pieniądze i klientów) - Ograniczenie różnorodności reklam
(rozpraszając niewielki budżet na wiele formatów stajesz się niewidzialny) - Zarządzanie pozycją reklamy
(bo często, będąc niżej możesz zyskać więcej) - Dobór precyzyjnych słów kluczowych
(bo dużo ruchu na pewno znaczy drogo, ale bardzo rzadko – dobrze)
Ale ten poradnik AdWords nie jest za darmo.
Z doświadczenia wiem, że jeżeli coś dostaniesz za darmo, to najpewniej za 10 minut o tym zapomnisz i nic nie zrobisz.
I NIC SIĘ NIE ZMIENI!
A zależy mi, żeby Twoje kampanie zaczęły generować zysk.
Zysk pozwoli Ci doinwestować kampanie i być może wtedy zwrócisz się do mnie o pomoc w dalszym ich rozkręceniu.
Koszt poradnika wraz z gratisem, o którym piszę dalej to jedynie 27 zł brutto.

Tak, mam świadomość, że mnie nie znasz i nie wiesz, co warte są moje porady.
Dlatego daję Ci 100% gwarancję satysfakcji!
Jak ona działa?
Jeżeli uznasz, że ta wiedza nie jest warta 27 zł (chociaż wiem, że możesz dzięki niej zaoszczędzić tysiące, a może nawet dziesiątki tysięcy) to napisz do mnie maila z prośbą o zwrot tych 27 zł.
Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.
I wartościowy gratis.
Możesz podnieść efektywność swojej reklamy AdWords na jeszcze wyższy poziom. W tym celu do poradnika dołączam wartościowy gratis:
Gotowy skrypt AdWords wraz z instrukcją instalacji, który pozwoli Ci utrzymać reklamy w Twoich kampaniach na z góry założonych pozycjach i obniżyć dzięki temu średni koszt kliknięć nawet o 300%.
Różnica w kosztach utrzymania tej samej reklamy pomiędzy pozycją pierwszą a np. trzecią sięga nawet 300%. To oznacza, że jeżeli uda ci się utrzymać średnią pozycję reklamy np. na pozycji 2.5 zamiast 1, możesz kupować kliknięcia nawet 3 razy taniej! Odrobinę mniejszy CTR związany ze spadkiem pozycji z dużą nawiązką zostanie zrekompensowany kilkukrotnie większą ilością kliknięć, które możesz kupić za te same pieniądze.Klienci, którzy chcą używać tego skryptu płacą jednorazowo za instalację i konfigurację 150 zł. Ty dostajesz go za darmo, wraz z instrukcją.
PS. Oczywiście wystawiam faktury VAT, więc zakup wliczysz sobie w koszty działalności Twojej firmy.
Dzięki.
Proste metody, ale niektóre nie przyszły mi do głowy. Dzięki.