Skontaktuj się :

Jak sobie poradzić w sytuacji, kiedy planner słów kluczowych AdWords, albo specjalista z agencji mówi, że na Twoje słowa trzeba wydać 1000 zł dziennie, a Ty masz właśnie taką kwotę, ale na cały miesiąc?

Z ograniczonym budżetem wiąże się wiele problemów, które mogą w efekcie doprowadzić do tego, że kampania nie będzie się opłacała w Twoim biznesie.

Na szczęście jest wiele sposobów, aby nawet w tak skrajnej sytuacji, jak napisałem wyżej przeprowadzić skuteczną kampanię i na niej zarobić.

W nagraniu przedstawiam 7 sposobów na kampanię, która ma mały udział w wyświetleniach.  Dowiesz się, co można zrobić, jeżeli AdWords natrętnie sygnalizuje, że Twoja kampania jest ograniczona ze względu na budżet.

Nawet jeżeli jeszcze nie prowadzisz kampanii, warto o tym wiedzieć, żeby już na samym początku nie przepalać tego budżetu na mało wartościowe kliki.

Tematy, które poruszam w wideo:

  1. Wprowadzenie pomiaru konwersji i optymalizacja pod kątem konwersji
    Najważniejsza rzecz w reklamie internetowej. Bez tego lepiej nie startować.
  2. Ograniczenie zakresu reklamowanych usług/produktów
    Lepiej skup się na jednej rzeczy, ale pokaż ją wszystkim i zawsze, kiedy o nią zapytają.
  3. Ograniczenie kierowania geograficznego
    Z małym budżetem zginiesz, konkurując z całą Polską. Zawalcz o lokalny rynek.
  4. Ograniczenie kampanii w czasie
    (lepiej od razu wiedzieć, że coś robisz źle, niż czekać na efekt kilka miesięcy, tracąc pieniądze i klientów)
  5. Ograniczenie różnorodności reklam
    (rozpraszając niewielki budżet na wiele formatów stajesz się niewidzialny)
  6. Zarządzanie pozycją reklamy
    (bo często, będąc niżej możesz zyskać więcej)
  7. Dobór precyzyjnych słów kluczowych
    (bo dużo ruchu na pewno znaczy drogo, ale bardzo rzadko – dobrze)

Ale ten poradnik AdWords nie jest za darmo.

Z doświadczenia wiem, że jeżeli coś dostaniesz za darmo, to najpewniej za 10 minut o tym zapomnisz i nic nie zrobisz.
I NIC SIĘ NIE ZMIENI!

A zależy mi, żeby Twoje kampanie zaczęły generować zysk.
Zysk pozwoli Ci doinwestować kampanie i być może wtedy zwrócisz się do mnie o pomoc w dalszym ich rozkręceniu.

Koszt poradnika wraz z gratisem, o którym piszę dalej to jedynie 27 zł brutto.

Jednak daję 100% gwarancję satysfakcji.

Tak, mam świadomość, że mnie nie znasz i nie wiesz, co warte są moje porady.
Dlatego daję Ci 100% gwarancję satysfakcji!

Jak ona działa?
Jeżeli uznasz, że ta wiedza nie jest warta 27 zł (chociaż wiem, że możesz dzięki niej zaoszczędzić tysiące, a może nawet dziesiątki tysięcy) to napisz do mnie maila z prośbą o zwrot tych 27 zł.
Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

I wartościowy gratis.

Możesz podnieść efektywność swojej reklamy AdWords na jeszcze wyższy poziom. W tym celu do poradnika dołączam wartościowy gratis:

Gotowy skrypt AdWords wraz z instrukcją instalacji, który pozwoli Ci utrzymać reklamy w Twoich kampaniach na z góry założonych pozycjach i obniżyć dzięki temu średni koszt kliknięć nawet o 300%.

Różnica w kosztach utrzymania tej samej reklamy pomiędzy pozycją pierwszą a np. trzecią sięga nawet 300%. To oznacza, że jeżeli uda ci się utrzymać średnią pozycję reklamy np. na pozycji 2.5 zamiast 1, możesz kupować kliknięcia nawet 3 razy taniej! Odrobinę mniejszy CTR związany ze spadkiem pozycji z dużą nawiązką zostanie zrekompensowany kilkukrotnie większą ilością kliknięć, które możesz kupić za te same pieniądze.Klienci, którzy chcą używać tego skryptu płacą jednorazowo za instalację i konfigurację 150 złTy dostajesz go za darmo, wraz z instrukcją.

PS. Oczywiście wystawiam faktury VAT, więc zakup wliczysz sobie w koszty działalności Twojej firmy.


Recenzje Kursu

5

5
1 ocen
  • 5 1
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
  1. Dzięki.

    5

    Proste metody, ale niektóre nie przyszły mi do głowy. Dzięki.

KUP KURS
  • 47.00 z VAT
  • 365 Days
  • Odznaka kursu

Instruktorzy

17 osób bierze udział

Koszyk