Skontaktuj się :

Jak zabrać się za pozycjonowanie strony?

Jeżeli jesteś właśnie na tym etapie, wiesz że musisz zająć się pozycjonowaniem swojej strony, ale nie masz pojęcia, od czego zacząć, to w tym szkoleniu znajdziesz solidną dawkę wiedzy na początek.

Co wchodzi w skład szkolenia?

Całe szkolenie to 4 nagrania z webinarów, które przeprowadziłem na początku 2020 roku. W sumie około 8 godzin nagrań. W każdym nagraniu jest część sprzedażowa, ale po jej odliczeniu zostanie około 6 godzin wypełnionych merytoryką.

Myślę, że to całkiem sporo, jak na początek i proponowaną cenę.

Nie kasowałem części sprzedażowych, bo zwykle po nich, albo jeszcze w trakcie odpowiadam na pytania słuchaczy, i często są to bardzo celne uzupełnienia treści.

 

Co konkretnie znajdziesz w tym pakiecie?

 

Nagranie 1 – „Trzy fundamenty udanego pozycjonowania Twojej strony”.

 

To absolutne podstawy podstaw w pigułce. Zacznij od niego, jeżeli w ogóle nie wiesz, o co chodzi.

  • Jak działa algorytm Google?
  • Podstawa pozycjonowania – treści na stronie, co pisać, jak pisać i ile pisać
  • Drugi filar SEO – optymalizacja techniczna strony, czyli jak pokazać Google, na czym Ci zależy
  • Linkowanie zewnętrzne – pokaż Google, że inni Ci ufają, skąd brać linki i skąd ich nie brać!

Nagranie 2 – „Budowa treści na stronie”.

 

Ten webinar w całości poświęcony jest przygotowaniu treści na stronie, budowie odpowiedniej struktury kategorii optymalnie pod słowa kluczowe.
Początek nagrania jest taki sam, jak w pierwszej prezentacji, ale po kilku minutach zaczyna się właściwa treść. Znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania:

  • Jak nazywać i jak nie nazywać produktów
  • Jak znaleźć słowa kluczowe do rozbudowy struktury kategorii i jak oszacować ich potencjał
  • Jak znaleźć najpopularniejsze pytania użytkowników, aby użyć ich w treściach blogowych albo opisach kategorii
  • Jak budować artykuły blogowe

 

Nagranie 3 – „Linkbuilding w praktyce”.

 

Na tym webinarze pokazuję, jak znaleźć miejsca do budowania wartościowych linków do swojej strony.

Czego się dowiesz?

  • Dlaczego w ogóle linkowanie jest potrzebne?
  • Idea grafu linków
  • Co to jest bezpieczny profil linków, rodzaje linków
  • Skąd brać linki
  • Jak przeprowadzić darmowy skan i ocenę linków konkurencji
  • Jak szukać wygasłych domen

Nagranie 4 – „Optymalizacja techniczna strony WWW dla potrzeb pozycjonowania”.

 

W tym nagraniu omawiam 3 obszary, w których możesz dokonać zmian na swojej stronie, aby podnieść jej widoczność na ważne dla Ciebie frazy:

  • Optymalizacja HTML dla podkreślenia najważniejszych słów kluczowych
  • Optymalizacja czasu ładowania strony
  • Deduplikacja treści i zastosowanie tagu canonical.

Do wszyskich nagrań dołączone są prezentacje PDF z aktywnymi linkami, aby nie trzeba było ich przepisywać z ekranu.

KUP KURS

Opinie uczestników zebrane po webinarach:

 

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 14 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

KUP KURS

 

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 247.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

34 osób bierze udział

Koszyk