Jak zabrać się za pozycjonowanie strony?
Jeżeli jesteś właśnie na tym etapie, wiesz że musisz zająć się pozycjonowaniem swojej strony, ale nie masz pojęcia, od czego zacząć, to w tym szkoleniu znajdziesz solidną dawkę wiedzy na początek.
Co wchodzi w skład szkolenia?
Całe szkolenie to 4 nagrania z webinarów, które przeprowadziłem na początku 2020 roku. W sumie około 8 godzin nagrań. W każdym nagraniu jest część sprzedażowa, ale po jej odliczeniu zostanie około 6 godzin wypełnionych merytoryką.
Myślę, że to całkiem sporo, jak na początek i proponowaną cenę.
Nie kasowałem części sprzedażowych, bo zwykle po nich, albo jeszcze w trakcie odpowiadam na pytania słuchaczy, i często są to bardzo celne uzupełnienia treści.
Co konkretnie znajdziesz w tym pakiecie?
Nagranie 1 – „Trzy fundamenty udanego pozycjonowania Twojej strony”.
To absolutne podstawy podstaw w pigułce. Zacznij od niego, jeżeli w ogóle nie wiesz, o co chodzi.
- Jak działa algorytm Google?
- Podstawa pozycjonowania – treści na stronie, co pisać, jak pisać i ile pisać
- Drugi filar SEO – optymalizacja techniczna strony, czyli jak pokazać Google, na czym Ci zależy
- Linkowanie zewnętrzne – pokaż Google, że inni Ci ufają, skąd brać linki i skąd ich nie brać!
Nagranie 2 – „Budowa treści na stronie”.
Ten webinar w całości poświęcony jest przygotowaniu treści na stronie, budowie odpowiedniej struktury kategorii optymalnie pod słowa kluczowe.
Początek nagrania jest taki sam, jak w pierwszej prezentacji, ale po kilku minutach zaczyna się właściwa treść. Znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania:
- Jak nazywać i jak nie nazywać produktów
- Jak znaleźć słowa kluczowe do rozbudowy struktury kategorii i jak oszacować ich potencjał
- Jak znaleźć najpopularniejsze pytania użytkowników, aby użyć ich w treściach blogowych albo opisach kategorii
- Jak budować artykuły blogowe
Nagranie 3 – „Linkbuilding w praktyce”.
Na tym webinarze pokazuję, jak znaleźć miejsca do budowania wartościowych linków do swojej strony.
Czego się dowiesz?
- Dlaczego w ogóle linkowanie jest potrzebne?
- Idea grafu linków
- Co to jest bezpieczny profil linków, rodzaje linków
- Skąd brać linki
- Jak przeprowadzić darmowy skan i ocenę linków konkurencji
- Jak szukać wygasłych domen
Nagranie 4 – „Optymalizacja techniczna strony WWW dla potrzeb pozycjonowania”.
W tym nagraniu omawiam 3 obszary, w których możesz dokonać zmian na swojej stronie, aby podnieść jej widoczność na ważne dla Ciebie frazy:
- Optymalizacja HTML dla podkreślenia najważniejszych słów kluczowych
- Optymalizacja czasu ładowania strony
- Deduplikacja treści i zastosowanie tagu canonical.
Do wszyskich nagrań dołączone są prezentacje PDF z aktywnymi linkami, aby nie trzeba było ich przepisywać z ekranu.
Opinie uczestników zebrane po webinarach:
Daję 100% gwarancję satysfakcji.
Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.
Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 14 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.
Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.
Recenzje Kursu
Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.