Skontaktuj się :

Jeżeli prowadzisz już sklep internetowy, albo dopiero myślisz, jak się za to zabrać, to z pewnością już za moment zetkniesz się z największym problemem takich biznesów:

Skąd wziąć klientów?

Nie musisz szukać zbyt długo, żeby dojść do wniosku, że w zasadzie na polskim rynku liczą się 4 rozwiązania:

  • Ceneo (lub inne porównywarki)
  • Allegro (lub OLX)
  • Google Ads
  • Pozycjonowanie

Każde z tych rozwiązań ma swoją specyfikę, wady i zalety. Jeżeli jednak szukasz „rozwiązania ostatecznego”, to zwróć uwagę na to, że oferty zarówno z Ceneo jak i Allegro znajdziesz w wynikach wyszukiwania Google. Przypadek? Nie! Dzieje się tak dlatego, że to właśnie Google ma zdecydowanie największy zasięg i według badań, to właśnie w Google 95% klientów rozpoczyna poszukiwanie dowolnych produktów lub usług. Wniosek jest jeden.

MUSISZ TAM BYĆ!

W długofalowej perspektywie najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie. Dzięki niemu oferta Twojego sklepu będzie widoczna na szczycie listy wyników wyszukiwania.

Dlaczego akurat pozycjonowanie?

Bo ten sposób pozyskiwania ruchu ma jedną, absolutnie niezaprzeczalną zaletę. Po poniesieniu początkowych kosztów związanych z optymalizacją strony i pozyskiwaniem linków, cały ruch z wyników organicznych Google będzie bezpłatny. Co to dla Ciebie oznacza? Jeżeli np. sprzedajesz meble znanego producenta i skutecznie wypozycjonujesz swój sklep na zapytanie „meble producent” (np. meble brw, meble black red white ) to za darmo będziesz sprowadzać na swoją stronę nawet 100 000 potencjalnych klientów!

Musisz nastawić się na dużo pracy. Musisz liczyć się z wydatkami. Możesz mieć pewność, że konkurencja nie ułatwi Ci zadania. Ale pewne jest też, że kiedy zdobędziesz szczyt wyników wyszukiwania, Twój biznes i Twoje życie zmienią się nie do poznania.

W tym szkoleniu mówię o tym, jak to zrobić.

  Dla kogo jest to szkolenie SEO?

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli sklepów internetowych, specjalistów odpowiedzialnych za marketing sklepu internetowego, ale także przedstawicieli innych biznesów, którym zależy na widoczności w wyszukiwarce. Główny nacisk kładę w nim na i promocję sklepów internetowych, jednak większość opisanych działań będzie tak samo słuszna i skuteczna dla firm pozyskujących z Internetu kontakty do potencjalnych klientów.

Co ważne, nie musisz mieć wcześniej żadnego przygotowania, ponieważ cały proces pokazany jest od absolutnych podstaw. Jeżeli znasz mnie z webinarów to wiesz, że staram się mówić prostym językiem nawet o skomplikowanych sprawach, aby właśnie osoby bez doświadczenia mogły zrozumieć prezentowaną tematykę.

Kto w szczególności skorzysta z tego szkolenia?

  • Osoby zakładające biznes e-commerce
  • Osoby, które już działają i chcą zwielokrotnić sprzedaż w swoim sklepie
  • Specjaliści odpowiedzialni za marketing sklepu
  • Właściciele sklepów, które do tej pory sprzedawały wyłącznie na platformach typu Allegro
  • Właściciele innych biznesów, których celem jest pozyskiwanie zapytań od potencjalnych klientów przez stronę internetową.

KUP KURS

  Czego dowiesz się z tego szkolenia SEO?

Szkolenie składa się z 6 bloków tematycznych. Można korzystać z nich osobno, ale do prowadzenia kompleksowych działań nie możesz pominąć żadnego z etapów.

Poniżej przedstawiam szczegółowy zakres materiału z poszczególnych bloków:

1. Podstawy

  • Jak uruchomić podstawowe narzędzia, czyli Google Search Console i Google Analytics
  • Jak sprawdzić, czy domena na której chcesz uruchomić sklep nie była w przeszłości zaspamowana
  • Poznasz najważniejsze wskaźniki mówiące o jakości pozyskiwanego ruchu
  • Dowiesz się, jak poprawić konwersję w swoim sklepie, czyli co zrobić, żeby więcej odwiedzających zmieniło się w kupujących
  • Powiem Ci o podstawowych zasadach, którymi kieruje się Google przy budowaniu rankingu

2. Budowa struktury sklepu

  • Pokażę Ci zewnętrzne narzędzia, które służą do podglądania działań konkurencji, w tym Semstorm, Ahrefs i Clusteric
  • Dowiesz się, jak wykorzystać planer słów kluczowych z systemu Google Ads do poszukiwania nowych słów kluczowych i do oceny potencjału znalezionych słów kluczowych
  • Nauczę Cię jak wykorzystać powyższe narzędzia do zbudowania efektywnej struktury kategorii w swoim sklepie
  • Powiem Ci, jak i po co pisać bloga w sklepie

3. Copywriting

  • Nauczę Cię, jak budować skuteczne nazwy produktów i kategorii
  • Pokażę, jak pisać opisy kategorii, aby były przyjazne dla ludzi i robota Google
  • Dowiesz się jak i o czym pisać na blogu.
  • Pokażę Ci, jak pisać artykuły sponsorowane, komentarze na blogach i wpisy na forach.

4. Optymalizacja techniczna

  • Dowiesz się, czy potrzebna jest Ci wersja responsywna strony
  • Zobaczysz, w jaki sposób powinna być zbudowana strona, aby wyeksponować w niej najważniejsze słowa kluczowe
  • Pokażę Ci, jak wykorzystać obrazki do poprawy widoczności w Google
  • Pokażę Ci najskuteczniejsze sposoby budowania linkowania wewnętrznego
  • Nauczę Cię, jak znaleźć na swojej stronie duplikaty treści i jak wykorzystać tag „rel=canonical”.
  • Dowiesz się, jak zoptymalizować ustawienia serwera, aby przyspieszyć pracę sklepu
  • Powiem Ci o danych strukturalnych, dzięki którym Google lepiej zrozumie Twoją ofertę, a potencjalni klienci dostaną już na poziomie wyszukiwarki lepsze wyniki.
  • Pokażę Ci, co jeszcze możesz zrobić, aby przyspieszyć proces ładowania strony i uzyskać lepsze pozycje w rankingu.

5. Linkowanie zewnętrzne

  • Dowiesz się, jaki wpływ ma linkowanie na widoczność Twojej strony
  • Jakie linki są wartościowe, a jakie mogą zaszkodzić?
  • Co oznaczają atrybuty linków nofollow, sponsored i ugc
  • Jak znaleźć wartościowe miejsca, w których zostawia linki Twoja konkurencja
  • Pokażę Ci, jak zbadać potencjał i bezpieczeństwo nowo odkrytych miejsc, z których chcesz pozyskać linki
  • Dowiesz się, jak samodzielnie znaleźć wartościowe domeny do przechwycenia i jak pozyskać dla siebie ich moc
  • Pokażę Ci najbardziej bezpieczne i wygodne systemy do budowania linków opartych o artykuły sponsorowane.
  • Nauczysz się, jak samodzielnie wyszukiwać oferty linkowania z prywatnych zaplecz PBN

6. Inne czynniki wpływające na pozycjonowanie

  • Dowiesz się, co jeszcze możesz zrobić, aby podnieść autorytet swojej domeny
  • Czy media społecznościowe mają wpływ na wyniki pozycjonowania
  • Czy reklama w Google Ads wpływa na pozycjonowanie
  • Czy warto dbać o wizytówkę w Google Moja Firma

  Spis nagrań wideo w tym szkoleniu.

Kompletny spis nagrań znajdziesz w TEJ ZAKŁADCE.

 

Przykładowe nagrania ze szkolenia.

M3N14 – kanibalizacja słów kluczowych

 

M5N8 – Zautomatyzowane wyszukiwanie wartościowych wygasłych domen z bazy NASK

 

Opinie użytkowników.

 

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 14 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

KUP KURS

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 994.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

81 osób bierze udział

Koszyk