Skontaktuj się :

Program Kursu

Moduł 0 - Przygotowanie infrastruktury. (0h35m)
DSGA M0N1 – Krótkie wprowadzenie – infrastruktura techniczna do prowadzenia kampanii 00:08:28
DSGA M0N2 – Zakładanie konta Google Ads 00:10:33
DSGA M0N3 – Zakładanie konta Analytics 00:07:03
DSGA M0N4 – Zakładanie konta Merchant Center 00:04:55
DSGA M0N0 – załączniki 00:04:00
Moduł 1 - organizacja konta, interfejs systemu, porównanie kanałów marketingowych i granica opłacalności kampanii. (1h49m)
DSGA M1N1 – Dlaczego i kiedy warto wykorzystać Google Ads 00:16:00
DSGA M1N2 – Jakie produkty warto sprzedawać (reklamować) w Google Ads? 00:14:00
DSGA M1N3 – Jak daleko sięga system Google Ads? 00:12:00
DSGA M1N4 – Organizacja konta Google Ads, najważniejsze elementy 00:23:00
DSGA M1N5 – Wygląd konta Google Ads, poruszanie się po koncie 00:44:00
Moduł 2 - Analityka, konwersje, atrybucja. (2h10m)
DSGA M2N1 – Po co nam Analytics? 00:19:00
DSGA M2N2 – Najważniejsze wskaźniki w Analytics 00:34:00
DSGA M2N3 – Najważniejsze raporty w Analytics 00:27:00
DSGA M2N4 – podłączenie Analytics do strony 00:08:00
DSGA M2N5 – Ustawienie prostej konwersji w Analytics 00:12:00
DSGA M2N6 – Łączenie kont i import celu z Analytics 00:20:00
DSGA M2N7 – Budowa celu ze ścieżką 00:06:00
DSGA M2N8 – Budowa własnego raportu ROAS w Analytics 00:04:00
Moduł 3 - Budowa podstawowej kampanii. (1h57m)
DSGA M3N1 – Podróż zakupowa klienta 00:18:00
DSGA M3N2 – Dopasowania słów kluczowych. 00:20:00
DSGA M3N3 – Kilka podstawowych, przydatnych pojęć w Google Ads 00:21:00
DSGA M3N4 – Trzy strategie budowy kampanii 00:11:00
DSGA M3N5 – Podstawowy plan struktury kampanii 00:03:00
DSGA M3N6 – Planner słów kluczowych – wyszukiwanie słów i budowa kampanii z plannera. 00:26:00
DSGA M3N7 – Semstorm – podglądamy słowa kluczowe i reklamy konkurencji 00:18:00
Moduł 4 - Konfiguracja kampanii i budowa reklam. (1h32m)
DSGA M4N1 – Podstawowe ustawienia istniejącej kampanii 01:00:00
DSGA M4N2 – Budowa nowej kampanii od podstaw 00:04:30
DSGA M4N3 – Jak pisać skuteczne reklamy 00:21:00
DSGA M4N4a – Rozszerzenia reklam – linki do podstron 00:07:00
Moduł 5 - Optymalizacja, remarketing, konfiguracja kampanii display. (2h18m)
DSGA M5N1 – Wynik jakości, jego wpływ na stawki CPC, metody poprawy 00:06:00
DSGA M5N2 – Analiza wyszukiwanych haseł i zarządzanie wykluczeniami 00:34:00
DSGA M5N3 – Optymalizacja budżetu vs stawki 00:08:00
DSGA M5N4 – Optymalizacja budżetu vs udział w wyświetleniach vs skuteczność 00:16:00
DSGA M5N5a – Remarketing i grupy odbiorców 00:15:00
DSGA M5N5b – Ustawienie kampanii display 00:59:00
Moduł 6 - konfiguracja Merchant Center, budowa kampanii produktowej. (1h51m)
DSGA M6N1 – Wymagania techniczne do uruchomienia kampanii produktowych 00:18:00
DSGA M6N2 – Integracja kont Merchant Center – Google Ads 00:02:00
DSGA M6N3 – Weryfikacja witryny 00:04:00
DSGA M6N4 – Podłączanie źródła danych – plik danych 00:30:00
DSGA M6N4.2 – Podłączanie źródła danych – Kategorie Google 00:07:00
DSGA M6N5 – Ustawienie kosztów dostawy 00:09:00
DSGA M6N6 – Budujemy pierwszą kampanię 00:33:00
DSGA M6N7 – Układ dwóch kampanii z różnymi priorytetami – wstęp 00:08:00
Moduł 7 - Optymalizacja kampanii produktowych, kampanie reklam dynamicznych (2h04m)
DSGA M7N1 – Budowa układu 2 kampanii PLA zróżnicowanych pod kątem stawek CPC, priorytetów i wykluczeń 00:09:15
DSGA M7N2 – Optymalizacja struktury kampanii PLA 00:08:37
DSGA M7N3 – Optymalizacja PLA pod kątem ROAS w grupach produktów 00:15:15
DSGA M7N4 – Optymalizacja kampanii produktowej – dopasowanie stawek CPC do wartości zamówień 00:14:00
DSGA M7N5 – Optymalizacja kampanii produktowej – analiza i dopasowanie stawek CPC w segmentach 00:23:00
DSGA M7N6 – Wykorzystanie kierowania na grupy remarketingowe w wyszukiwarce (RLSA) i dopasowanie stawek 00:10:18
DSGA M7N7 – Inteligentne kampanie produktowe 00:13:20
DSGA M7N8 – Kampanie reklam dynamicznych DSA – zasada działania, budowa 00:26:18
DSGA M7N9 – Konfiguracja kampanii w sieci reklamowej płatnej za konwersje 00:04:15
KUP KURS
  • 799.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

117 osób bierze udział

Koszyk