Skontaktuj się :

Zastanawiasz się, czy warto zainwestować swój budżet reklamowy w kampanię Google Ads?

Bardzo słusznie. Skuteczna kampania to zwykle spory wydatek, dlatego warto dobrze się przygotować przed taką inwestycją. Nie będą tu pisał, że Google Ads to konieczność i znakomity sposób reklamy. Powiem więcej i zupełnie szczerze: w niektórych biznesach Google Ads to gwarantowany sposób na porażkę!

Jak się zabrać za przygotowanie kampanii Google Ads?

Wiele osób po prostu robi testy. Ustawia kampanię i patrzy, czy coś z niej wyniknie. Problem w tym, że przy takim podejściu zazwyczaj jedynym wynikiem jest kilka tysięcy mniej na koncie w banku, wydane na budżet reklamowy.

Dlaczego bardzo często kampania nie działa?

Bo początkujący reklamodawca nie wie bardzo wielu rzeczy, np:

  • Jak zorganizować strukturę konta, żeby kierować internautów w odpowiednie miejsca, w zależności od zapytań?
  • Jak podzielić słowa kluczowe na koncie, żeby sensownie zweryfikować ich skuteczność i zarządzać budżetami?
  • Jak działają dopasowania słów kluczowych i dlaczego reklama wyświetla się na zupełnie inne zapytania, niż słowa kluczowe podane w kampanii?
  • Jak i po co mierzyć konwersję i jak dzięki temu można poprawić kampanię?
  • Jak przygotować sklep internetowy i całą potrzebną infrastrukturę do prowadzenia kampanii sprzedażowej?

Takich pytań bez odpowiedzi dla początkujących reklamodawców jest mnóstwo. Z części problemów nie zdają sobie oni w ogóle sprawy!

To co zrobić, żeby dobrze wystartować?

Ja proponuję szkolenie. A nawet cykl szkoleń prowadzonych w formie webinarów, 2 x w tygodniu, przez 5 lub 7 dni po 2 godziny.

  • bez wychodzenia z domu
  • bez dojazdów
  • bez przerw na obiad i kawę
  • bez zbędnych kosztów
  • ale z gwarancją satysfakcji!

Zawartość merytoryczna 3-dniowego szkolenia stacjonarnego w cenie jak za jeden dzień!

Zobacz, co mamy w programie:

Brzmi ciekawie?

W takim razie garść przydatnych informacji na temat mojego szkolenia.

Czas, cena i miejsce szkolenia Google Ads

Szkolenie będzie się odbywało na platformie Clickmeeting w formie webinarów. Aby skorzystać, potrzebujesz dowolnej współczesnej przeglądarki lub aplikacji na smartfonie.

Część podstawowa to 5 spotkań, 2 x w tygodniu po 2 godziny, czyli 10 godzin intensywnego szkolenia, bez przerw na kawę czy obiad 😉

Rozszerzenie e-commerce to 2 dodatkowe webinary po 2 godziny, czyli dodatkowe 4 godziny nauki.

Biorąc pod uwagę system prowadzenia szkoleń stacjonarnych, z licznymi przerwami na kawę czy obiad, zakres szkolenia będzie odpowiadał mniej więcej 3-dniowemu szkoleniu stacjonarnemu.

Planowana data startu – 27.sierpnia 2019, wtorek, godzina 20:00

Kolejne spotkania będą się odbywały w kolejne czwartki i wtorki, również o godzinie 20.00

Zakończenie części podstawowej – 10.09

Zakończenie rozszerzenia e-commerce – 17.09.

Ceny:

Udział w części podstawowej – 499 zł brutto! (405 netto)

Udział w część podstawowej z rozszerzeniem e-commerce 599 zł brutto! (487 netto)

Format szkolenia

Niektórzy wolą warsztaty, gdzie każdy uczestnik mozolnie realizuje punkt po punkcie program szkolenia na swoim komputerze.

Niektórzy robią konferencje, gdzie prelegent zupełnie bezimiennie mówi do tłumu ledwo widocznych uczestników.

Ja chcę podejść do zagadnienia trochę inaczej. Przeprowadzę to szkolenie w formie serii webinarów na żywo. Dzięki temu, pomimo że nie będziemy się widzieć, będziesz mieć możliwość zadawania pytań w czasie webinaru i dyskusji ze mną lub innymi uczestnikami w formie chatu. Po webinarze będę zbierał od uczestników pytania, na które również odpowiem w czasie kolejnych sesji.

Zalety takiego systemu?

Płacisz za realny czas nauki.
Zwróć uwagę, że na szkoleniach stacjonarnych po odjęciu przerw na kawę i obiad z całego dnia zostanie raptem około 5 godzin nauki. W moim szkoleniu masz realne 14-15 godzin (myślę, że wyjdzie nawet więcej), czyli jest to odpowiednik 3-dniowego szkolenia stacjonarnego!

Nie płacisz za transport nocleg i wyżywienie.
To bardzo realna oszczędność, szczególnie gdyby szkolenie miało trwać 2-3 dni.

Dostajesz nielimitowany czasowo dostęp do nagrań.
Tak, całość zostanie nagrana i będzie dostępna w formie VOD bez ograniczeń czasowych.  Jest to szczególnie istotne, jeżeli w czasie webinaru będę odpowiadał na Twoje, konkretne pytania.

Gwarancja.
Forma webinaru daje jeszcze jedną bardzo dużą korzyść. Mogę pozwolić sobie na udzielenie Ci gwarancji. Jeżeli po pierwszych 2 spotkaniach uznasz, że jednak nie pasuje Ci taka forma szkolenia, możesz zrezygnować. Oddam Ci całą zapłaconą kwotę. W tym wypadku biorę całe ryzyko na siebie!

Program Szkolenia.

Zapraszam na 7  intensywnych spotkań, po 2 godziny każde, dzięki którym dowiesz się, jak w bezpieczny (dla Twoich finansów) sposób, wprowadzić swoją firmę do wyszukiwarki Google.

Podstawy Google Ads

  1. Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
    Zasięg, platformy, sposoby rozliczania.
  2. Jak przygotować stronę na ruch z reklamy?
    Tytuły, nagłówki, nazwy usług / produktów, opisy
  3. Podłączenie Google Analytics do strony, ustawienie podstawowych konwersji.
  4. Badanie za pomocą Analytics skuteczności poszczególnych źródeł ruchu.
  5. Analiza konwersji wspomaganych
  6. Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.
  7. Struktura konta reklamowego
  8. Szybki Przegląd interfejsu Google Ads
  9. Typy dostępnych reklam
  10. Budowa reklam tekstowych
  11. Jak działają dopasowania słów kluczowych?
  12. Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)
  13. Zależność: stawka CPC, pozycja, skuteczność, precyzja słów kluczowych
  14. Budowa efektywnej struktury konta reklamowego
  15. Budżet kampanii – ile musisz wydać na reklamę.
  16. Gdzie kierować ruch z kampanii?
  17. Jak ustawić stawki za kliknięcie?
  18. Podstawowe i inteligentne modele zarządzania stawką CPC
  19. Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki kliknięć
  20. Podstawowe rozszerzenia reklam
  21. Mierzenie konwersji
  22. Analiza podstawowych wskaźników kampanii pod kątem poprawy efektywności
  23. Podstawowa optymalizacja kampanii wg skuteczności i wg dostępnych segmentów
  24. Analiza wyszukiwanych haseł i zarządzanie wykluczeniami w kampaniach DSA i PLA
  25. Budowa i zastosowanie wartościowych grup odbiorców
  26. Budowa kampanii remarketingowych w sieci reklamowej
  27. HIT! Jak ustawić kampanię display, w której nie płacisz za kliknięcia, a tylko za konwersje.

Rozszerzenie e-commerce.

  1. Infrastruktura potrzebna do uruchomienia kampanii dla sklepu internetowego.
  2. Uruchomienie i konfiguracja Merchant Center
  3. Możliwości kampanii produktowych (PLA)
  4. Zasady budowy skutecznej kampanii PLA
  5. Inteligentne kampanie PLA
  6. Budowa kampanii reklam dynamicznych DSA
  7. Strategiczne podejście do promocji sklepu internetowego.

Dodatki gratis:

  1. Szkolenie „3 sposoby na poprawę efektywności kampanii Google Ads w sklepach internetowych” o wartości 147 zł – GRATIS
  2. Szkolenie – „Zaawansowana konfiguracja kampanii produktowych” o wartości 147 zł – GRATIS.
  3. MEGA BONUS – „Szkolenie Google Ads Search Master” – o wartości 597 zł – GRATIS.

Uwaga! Gratisowe dodatki dostępne będą dopiero po zakończeniu 3-go webinaru, czyli dla uczestników, którzy nie skorzystają z gwarancji satysfakcji.

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po rozpoczęciu szkolenia, po zaliczeniu 2 pierwszych spotkań uznasz, że to nie dla Ciebie, po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

 

Prowadzący:

Szkolenie przygotuje i poprowadzi Mariusz Pryszczewski. Najlepiej odpal poniższe wideo – Mariusz sam opowie kim jest:

Zapraszam do zakupu.

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 599.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

20 osób bierze udział

Koszyk