Skontaktuj się :

Zastanawiasz się, czy warto zainwestować swój budżet reklamowy w kampanię Google Ads?

Bardzo słusznie. Skuteczna kampania to zwykle spory wydatek, dlatego warto dobrze się przygotować przed taką inwestycją. Nie będą tu pisał, że Google Ads to konieczność i znakomity sposób reklamy. Powiem więcej i zupełnie szczerze: w niektórych biznesach Google Ads to gwarantowany sposób na porażkę!

Jak się zabrać za przygotowanie kampanii Google Ads?

Wiele osób po prostu robi testy. Ustawia kampanię i patrzy, czy coś z niej wyniknie. Problem w tym, że przy takim podejściu zazwyczaj jedynym wynikiem jest kilka tysięcy mniej na koncie w banku, wydane na budżet reklamowy.

Dlaczego bardzo często kampania nie działa?

Bo początkujący reklamodawca nie wie bardzo wielu rzeczy, np:

  • Jak zorganizować strukturę konta, żeby kierować internautów w odpowiednie miejsca, w zależności od zapytań?
  • Jak podzielić słowa kluczowe na koncie, żeby sensownie zweryfikować ich skuteczność i zarządzać budżetami?
  • Jak działają dopasowania słów kluczowych i dlaczego reklama wyświetla się na zupełnie inne zapytania, niż słowa kluczowe podane w kampanii?
  • Jak i po co mierzyć konwersję i jak dzięki temu można poprawić kampanię?
  • Jak przygotować sklep internetowy i całą potrzebną infrastrukturę do prowadzenia kampanii sprzedażowej?

Takich pytań bez odpowiedzi dla początkujących reklamodawców jest mnóstwo. Z części problemów nie zdają sobie oni w ogóle sprawy!

To co zrobić, żeby dobrze wystartować?

Ja proponuję szkolenie w formie nagrań VOD. Pierwotnie szkolenie miało formę webinarów prowadzonych 2 x w tygodniu, przez  7 dni po 2 godziny.
W tym momencie masz do dyspozycji cały materiał, ponad 14 godzin nagrań dostępny w jednym miejscu od razu!

  • bez wychodzenia z domu
  • bez dojazdów
  • bez przerw na obiad i kawę
  • bez zbędnych kosztów
  • ale z gwarancją satysfakcji!

Zawartość merytoryczna 3-dniowego szkolenia stacjonarnego w cenie jak za jeden dzień!

Zobacz, co mamy w programie:

Brzmi ciekawie?

Przetestuj to szkolenie bez ryzyka. Daję na nie 100% gwarancję satysfakcji. Piszę o niej dalej.

Format szkolenia

Niektórzy wolą warsztaty, gdzie każdy uczestnik mozolnie realizuje punkt po punkcie program szkolenia na swoim komputerze.

Niektórzy robią konferencje, gdzie prelegent zupełnie bezimiennie mówi do tłumu ledwo widocznych uczestników.

Ja podszedłem do zagadnienia trochę inaczej. Przeprowadziłem to szkolenie w formie serii webinarów na żywo. Dzięki temu, pomimo że nie widzieliśmy się, uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań w czasie webinaru i dyskusji ze mną lub innymi uczestnikami w formie chatu.

Program Szkolenia.

Zapraszam na 7  intensywnych spotkań, po 2 godziny każde, dzięki którym dowiesz się, jak w bezpieczny (dla Twoich finansów) sposób, wprowadzić swoją firmę do wyszukiwarki Google.

Podstawy Google Ads

  1. Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
    Zasięg, platformy, sposoby rozliczania.
  2. Jak przygotować stronę na ruch z reklamy?
    Tytuły, nagłówki, nazwy usług / produktów, opisy
  3. Podłączenie Google Analytics do strony, ustawienie podstawowych konwersji.
  4. Badanie za pomocą Analytics skuteczności poszczególnych źródeł ruchu.
  5. Analiza konwersji wspomaganych
  6. Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.
  7. Struktura konta reklamowego
  8. Szybki Przegląd interfejsu Google Ads
  9. Typy dostępnych reklam
  10. Budowa reklam tekstowych
  11. Jak działają dopasowania słów kluczowych?
  12. Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)
  13. Zależność: stawka CPC, pozycja, skuteczność, precyzja słów kluczowych
  14. Budowa efektywnej struktury konta reklamowego
  15. Budżet kampanii – ile musisz wydać na reklamę.
  16. Gdzie kierować ruch z kampanii?
  17. Jak ustawić stawki za kliknięcie?
  18. Podstawowe i inteligentne modele zarządzania stawką CPC
  19. Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki kliknięć
  20. Podstawowe rozszerzenia reklam
  21. Mierzenie konwersji
  22. Analiza podstawowych wskaźników kampanii pod kątem poprawy efektywności
  23. Podstawowa optymalizacja kampanii wg skuteczności i wg dostępnych segmentów
  24. Analiza wyszukiwanych haseł i zarządzanie wykluczeniami w kampaniach DSA i PLA
  25. Budowa i zastosowanie wartościowych grup odbiorców
  26. Budowa kampanii remarketingowych w sieci reklamowej
  27. HIT! Jak ustawić kampanię display, w której nie płacisz za kliknięcia, a tylko za konwersje.

Rozszerzenie e-commerce.

  1. Infrastruktura potrzebna do uruchomienia kampanii dla sklepu internetowego.
  2. Uruchomienie i konfiguracja Merchant Center
  3. Możliwości kampanii produktowych (PLA)
  4. Zasady budowy skutecznej kampanii PLA
  5. Inteligentne kampanie PLA
  6. Budowa kampanii reklam dynamicznych DSA
  7. Strategiczne podejście do promocji sklepu internetowego.

Dodatki gratis:

  1. Szkolenie „3 sposoby na poprawę efektywności kampanii Google Ads w sklepach internetowych” o wartości 147 zł – GRATIS
  2. Szkolenie – „Zaawansowana konfiguracja kampanii produktowych” o wartości 147 zł – GRATIS.
  3. Dostęp do systemu PPCpilot na 3 mies. o wartości 447 zł – GRATIS
  4. MEGA BONUS – „Szkolenie Google Ads Search Master” – o wartości 597 zł – GRATIS.
  5. Szkolenie „Podstawy SEO” o wartości 247 zł – GRATIS

Przykładowa lekcja

Daję 14-dniową, 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie szkolenia, w ciągu 14 dni uznasz, że to nie dla Ciebie, po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze. Wystarczy, że mnie o to poprosisz.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

 

Prowadzący:

Szkolenie przygotuje i poprowadzi Mariusz Pryszczewski. Najlepiej odpal poniższe wideo – Mariusz sam opowie kim jest:

Zapraszam do zakupu.

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 799.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

118 osób bierze udział

Koszyk