Skontaktuj się :

Zaczynasz swoją przygodę z marketingiem internetowym i reklamą w Google?

Podstawą skutecznych działań reklamowych w Internecie jest zrozumienie, skąd biorą się użytkownicy Twojej strony, kim są i co na niej robią. Dzięki temu będziesz w stanie prawidłowo ocenić skuteczność różnych źródeł ruchu, koszty pozyskania zapytań czy opłacalność kampanii. Będziesz też w stanie podejmować racjonalne decyzje co do relokacji budżetów reklamowych pomiędzy poszczególne media czy kampanie.

Poznaj Google Analytics.

Jak zapewne wiesz, Google Analytics to zupełnie darmowe i niezwykle funkcjonalne narzędzie, dzięki któremu poznasz lepiej zwyczaje użytkowników swojej strony. Dowiesz się, czy przychodzą z wyszukiwarki, płatnych reklam, czy może z Facebooka. Analytics sięga jednak głębiej. Dzięki niemu dowiesz się, gdzie mieszkają, ile mają lat i czy są to raczej mężczyźni czy kobiety.

Nauczysz się również analizować wpływ płatnych kanałów pozyskiwania ruchu na konwersje w kanałach bezpłatnych. Bez tej wiedzy bardzo łatwo popełnić błąd, który kompletnie zrujnuje sprzedaż w Twojej witrynie.

Naucz się korzystać z płatnej reklamy Google Ads.

Wielu właścicieli firm boleśnie się przekonało, że sam fakt posiadania strony internetowej jest zupełnie nieistotny, jeżeli nie ma na niej ruchu. I to wartościowego ruchu. Pierwsza myśl, jak przychodzi do głowy w takich okolicznościach to „Pozycjonowanie”. Jednak musisz liczyć się z tym, że na efekty trzeba czekać miesiącami, a dobrze robione pozycjonowanie będzie drogie, nawet bardzo drogie.

Jeżeli nie masz czasu na czekanie i chcesz zacząć pozyskiwać nowych klientów natychmiast, musisz naprawdę poważnie zainteresować się płatną reklamą w wyszukiwarce Google, czyli właśnie Google Ads. Taka reklama oczywiście kosztuje, ale pozwala sprowadzić na Twoją stronę odpowiednich klientów natychmiast po rozpoczęciu kampanii. Masz też pełną kontrolę nad kosztami i zasięgiem kampanii.

W tym szkoleniu tłumaczę podstawy systemu reklamowego Google Ads, ale też pokazuję kilka „smaczków”, jak np. reklamy w których płacisz tylko za pozyskanego klienta.

  Dla kogo jest to szkolenie Google Ads?

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia nie potrzebujesz żadnej  specjalistycznej wiedzy z zakresu Google Ads, czy Analytics. Pokazuję proces instalacji i podstawowej konfiguracji zarówno systemu Google Ads jak i Analytics. W szkoleniu przekazuję podstawową wiedzę marketingową, dzięki której uruchomisz pierwszą kampanię w przemyślany sposób, aby nie „przepalić” na start swojego budżetu. To zdarza się początkującym bardzo często i zniechęca wielu reklamodawców do korzystania z systemu płatnej reklamy od Google.

Nauczysz się również analizować wpływ kampanii na klientów przychodzących na Twoją stronę z innych źródeł.

Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:

  • Osoby, które myślą o przeprowadzeniu swojej pierwszej kampanii Google Ads, ale nie wiedzą, jak się za to zabrać.
  • Osoby, które postawiły już pierwsze kroki w Google Ads, ale chciałyby lepiej mierzyć i rozumieć efekty kampanii.
  • Właściciele wszelkich biznesów, w których do pozyskiwania potencjalnych klientów wykorzystywana jest strona WWW
  • Osoby, które chciałyby maksymalnie efektywnie wykorzystywać dostępny budżet reklamowy

Dlaczego akurat to szkolenie?

Jest kilka powodów, dla których właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie:

  • Prowadzący jest praktykiem Google Ads z 7-letnim stażem i przeprowadził już setki kampanii, zarówno pozyskujących kontakty jak i e-commerce.
  • W szkoleniu, na które składa się kilka godzin nagrań zawarta jest wiedza, która pozwoli prowadzić lepsze kampanie już od pierwszej sekundy i uchroni Twój budżet przed „przepaleniem”
  • W szkoleniu pokazane są mało oczywiste zależności pomiędzy różnymi źródłami ruchu, bez znajomości których bardzo łatwo „zepsuć” wcześniej wypracowane efekty.

KUP KURS

Opinie uczestników.

  Czego dowiesz się z tego szkolenia Google Ads?

Szkolenie składa się z 2 bloków tematycznych. Pierwszy dotyczy podstaw systemu Analytics, drugi to podstawy systemu Google Ads

1. Podstawy Google Analytics

  • Co to jest Google Analytics i po co go stosować.
  • Instalacja i podstawowa konfiguracja konta.
  • Podstawowe wskaźniki używane do oceny jakości ruchu na Twojej stronie.
  • Kto ogląda Twoją stronę?
  • Jak sprawdzić, kto kupuje?
  • Konwersje, czyli sposób na zwiększenie Twoich zysków
  • Konwersje wspomagane, czyli skąd się bierze pozostała sprzedaż
  • Modele atrybucji
  • Najczęstsze błędy, które przekłamują wyniki.

2. Podstawy Google Ads

  • Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
  • Typy reklam, platformy, sposoby rozliczania.
  • Czy Twoja strona WWW jest przygotowana na ruch z reklamy?
  • Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.
  • Szybki Przegląd interfejsu Google Ads
  • Budowa reklam tekstowych
  • Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)
  • Jak działają dopasowania słów kluczowych?
  • Budżet kampanii – ile musisz wydać na reklamę.
  • Gdzie kierować ruch z kampanii?
  • Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki kliknięć
  • Podstawowe rozszerzenia reklam
  • Mierzenie konwersji
  • Najważniejsze wskaźniki do optymalizacji
  • Podstawowa optymalizacja kampanii
  • Budowa wartościowych grup odbiorców
  • Budowa kampanii remarketingowych w sieci reklamowej
  • HIT! Jak ustawić kampanię display, w której nie płacisz za kliknięcia, a tylko za konwersje.

KUP KURS

Cena szkolenia „Podstawy Google Ads i Analytics”

Całe szkolenie kosztuje 297 zł BRUTTO. Zastanawiasz się, czy to dużo? Jeżeli prowadzisz kampanię Google Ads, to wiesz, że w większości przypadków ta cena to ułamek miesięcznego budżetu. Nawet jeżeli dzięki wiedzy ze szkolenia unikniesz „przepalenia” tego ułamka budżetu, to w skali kampanii zwróci Ci się ono wielokrotnie. Powiem Ci że w mojej branży ta cena to równowartość około 30 kliknięć! Jeżeli u Ciebie również jest drogo, Twoje korzyści mogą być ogromne. Poza tym daję Ci…

Daję 100% gwarancję satysfakcji.

Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.

Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 30 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.

Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

KUP KURS
  • 297.00 z VAT
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

9 osób bierze udział

Koszyk