Zaczynasz swoją przygodę z marketingiem internetowym i reklamą w Google?
Podstawą skutecznych działań reklamowych w Internecie jest zrozumienie, skąd biorą się użytkownicy Twojej strony, kim są i co na niej robią. Dzięki temu będziesz w stanie prawidłowo ocenić skuteczność różnych źródeł ruchu, koszty pozyskania zapytań czy opłacalność kampanii. Będziesz też w stanie podejmować racjonalne decyzje co do relokacji budżetów reklamowych pomiędzy poszczególne media czy kampanie.
Poznaj Google Analytics.
Jak zapewne wiesz, Google Analytics to zupełnie darmowe i niezwykle funkcjonalne narzędzie, dzięki któremu poznasz lepiej zwyczaje użytkowników swojej strony. Dowiesz się, czy przychodzą z wyszukiwarki, płatnych reklam, czy może z Facebooka. Analytics sięga jednak głębiej. Dzięki niemu dowiesz się, gdzie mieszkają, ile mają lat i czy są to raczej mężczyźni czy kobiety.
Nauczysz się również analizować wpływ płatnych kanałów pozyskiwania ruchu na konwersje w kanałach bezpłatnych. Bez tej wiedzy bardzo łatwo popełnić błąd, który kompletnie zrujnuje sprzedaż w Twojej witrynie.
Naucz się korzystać z płatnej reklamy Google Ads.
Wielu właścicieli firm boleśnie się przekonało, że sam fakt posiadania strony internetowej jest zupełnie nieistotny, jeżeli nie ma na niej ruchu. I to wartościowego ruchu. Pierwsza myśl, jak przychodzi do głowy w takich okolicznościach to „Pozycjonowanie”. Jednak musisz liczyć się z tym, że na efekty trzeba czekać miesiącami, a dobrze robione pozycjonowanie będzie drogie, nawet bardzo drogie.
Jeżeli nie masz czasu na czekanie i chcesz zacząć pozyskiwać nowych klientów natychmiast, musisz naprawdę poważnie zainteresować się płatną reklamą w wyszukiwarce Google, czyli właśnie Google Ads. Taka reklama oczywiście kosztuje, ale pozwala sprowadzić na Twoją stronę odpowiednich klientów natychmiast po rozpoczęciu kampanii. Masz też pełną kontrolę nad kosztami i zasięgiem kampanii.
W tym szkoleniu tłumaczę podstawy systemu reklamowego Google Ads, ale też pokazuję kilka „smaczków”, jak np. reklamy w których płacisz tylko za pozyskanego klienta.
Dla kogo jest to szkolenie Google Ads?
Aby w pełni skorzystać ze szkolenia nie potrzebujesz żadnej specjalistycznej wiedzy z zakresu Google Ads, czy Analytics. Pokazuję proces instalacji i podstawowej konfiguracji zarówno systemu Google Ads jak i Analytics. W szkoleniu przekazuję podstawową wiedzę marketingową, dzięki której uruchomisz pierwszą kampanię w przemyślany sposób, aby nie „przepalić” na start swojego budżetu. To zdarza się początkującym bardzo często i zniechęca wielu reklamodawców do korzystania z systemu płatnej reklamy od Google.
Nauczysz się również analizować wpływ kampanii na klientów przychodzących na Twoją stronę z innych źródeł.
Kto więc najwięcej skorzysta na tym szkoleniu:
- Osoby, które myślą o przeprowadzeniu swojej pierwszej kampanii Google Ads, ale nie wiedzą, jak się za to zabrać.
- Osoby, które postawiły już pierwsze kroki w Google Ads, ale chciałyby lepiej mierzyć i rozumieć efekty kampanii.
- Właściciele wszelkich biznesów, w których do pozyskiwania potencjalnych klientów wykorzystywana jest strona WWW
- Osoby, które chciałyby maksymalnie efektywnie wykorzystywać dostępny budżet reklamowy
Dlaczego akurat to szkolenie?
Jest kilka powodów, dla których właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie:
- Prowadzący jest praktykiem Google Ads z 7-letnim stażem i przeprowadził już setki kampanii, zarówno pozyskujących kontakty jak i e-commerce.
- W szkoleniu, na które składa się kilka godzin nagrań zawarta jest wiedza, która pozwoli prowadzić lepsze kampanie już od pierwszej sekundy i uchroni Twój budżet przed „przepaleniem”
- W szkoleniu pokazane są mało oczywiste zależności pomiędzy różnymi źródłami ruchu, bez znajomości których bardzo łatwo „zepsuć” wcześniej wypracowane efekty.
Opinie uczestników.
Czego dowiesz się z tego szkolenia Google Ads?
Szkolenie składa się z 2 bloków tematycznych. Pierwszy dotyczy podstaw systemu Analytics, drugi to podstawy systemu Google Ads
1. Podstawy Google Analytics
- Co to jest Google Analytics i po co go stosować.
- Instalacja i podstawowa konfiguracja konta.
- Podstawowe wskaźniki używane do oceny jakości ruchu na Twojej stronie.
- Kto ogląda Twoją stronę?
- Jak sprawdzić, kto kupuje?
- Konwersje, czyli sposób na zwiększenie Twoich zysków
- Konwersje wspomagane, czyli skąd się bierze pozostała sprzedaż
- Modele atrybucji
- Najczęstsze błędy, które przekłamują wyniki.
2. Podstawy Google Ads
- Wprowadzenie do systemu reklamowego Google Ads.
- Typy reklam, platformy, sposoby rozliczania.
- Czy Twoja strona WWW jest przygotowana na ruch z reklamy?
- Tworzenie konta Google Ads w praktyce, sposoby płatności.
- Szybki Przegląd interfejsu Google Ads
- Budowa reklam tekstowych
- Wybór słów kluczowych do kampanii (planer słów, a może podglądanie konkurencji?)
- Jak działają dopasowania słów kluczowych?
- Budżet kampanii – ile musisz wydać na reklamę.
- Gdzie kierować ruch z kampanii?
- Kilka słów o wyniku jakości i jego wpływie na stawki kliknięć
- Podstawowe rozszerzenia reklam
- Mierzenie konwersji
- Najważniejsze wskaźniki do optymalizacji
- Podstawowa optymalizacja kampanii
- Budowa wartościowych grup odbiorców
- Budowa kampanii remarketingowych w sieci reklamowej
- HIT! Jak ustawić kampanię display, w której nie płacisz za kliknięcia, a tylko za konwersje.
Cena szkolenia „Podstawy Google Ads i Analytics”
Całe szkolenie kosztuje 599 zł BRUTTO. Zastanawiasz się, czy to dużo? Jeżeli prowadzisz kampanię Google Ads, to wiesz, że w większości przypadków ta cena to ułamek miesięcznego budżetu. Nawet jeżeli dzięki wiedzy ze szkolenia unikniesz „przepalenia” tego ułamka budżetu, to w skali kampanii zwróci Ci się ono wielokrotnie. Powiem Ci że w mojej branży ta cena to równowartość około 100 kliknięć! Jeżeli u Ciebie również jest drogo, Twoje korzyści mogą być ogromne. Poza tym daję Ci…
Daję 100% gwarancję satysfakcji.
Nie wiesz czy to, co dostaniesz warte będzie wydanych pieniędzy? Daję Ci proste i bezpieczne rozwiązanie.
Jeżeli po zakupie kursu, w ciągu 30 dni uznasz, że wiedza zawarta w tych nagraniach nie była warta zapłaconych pieniędzy, po prostu poproś mnie o zwrot wpłaty. Nie musisz podawać przyczyny. Po prostu oddam Ci wpłacone pieniądze.
Myślę, że to uczciwe i całkowicie bezpieczne dla Ciebie rozwiązanie.
Recenzje Kursu
Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.