Skontaktuj się :

Zaczynasz swoją przygodę z marketingiem internetowym i reklamą w Google?

Podstawą skutecznych działań reklamowych w Internecie jest zrozumienie, skąd biorą się użytkownicy Twojej strony, kim są i co na niej robią. Dzięki temu będziesz w stanie prawidłowo ocenić skuteczność różnych źródeł ruchu, koszty pozyskania zapytań czy opłacalność kampanii. Będziesz też w stanie podejmować racjonalne decyzje co do relokacji budżetów reklamowych pomiędzy poszczególne media czy kampanie.

Poznaj Google Analytics.

Jak zapewne wiesz, Google Analytics to zupełnie darmowe i niezwykle funkcjonalne narzędzie, dzięki któremu poznasz lepiej zwyczaje użytkowników swojej strony. Dowiesz się, czy przychodzą z wyszukiwarki, płatnych reklam, czy może z Facebooka. Analytics sięga jednak głębiej. Dzięki niemu dowiesz się, gdzie mieszkają, ile mają lat i czy są to raczej mężczyźni czy kobiety.

Recenzje Kursu

N.A

ocen
  • 5 0
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

PRIVATE COURSE
  • PRIVATE
  • UNLIMITED ACCESS

Instruktorzy

7 osób bierze udział

Koszyk